158722
Book
In basket
Controlling : teoria, zastosowania / Stanisław Marciniak. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Difin, 2008. - 269 s. : il. ; 23 cm.
Teoria controllingu Podstawy controllingu 1.1. Controlling – idea, cel cechy 1.2. Zarządzanie a controlling 1.3. Zasady controllingu 1.4. Zadania controllingu 1.5. Uniwersalizacja systemów controllingu Dylematy controllingu 2.1. Controlling a spojrzenie na zarządzanie 2.2. Controlling a poziomy kontroli 2.3. Controlling a niepewność i ryzyko 2.4. Controlling a teoria miary 2.5. Controlling a procesy informacyjno-decyzyjne 2.6. Controlling a dobór metod i technik zarządzania Charakterystyka controllingu 3.1. Rodzaje, typy i odmiany controllingu 3.2. Controlling struktur i controlling wyników 3.3. Controlling działalności gospodarczej 3.4. Controllingi dziedzinowe 3.5. Instrumentarium controllingu Modele controllingu 4.1. System, model i moduł controllingu 4.2. Modelowanie modułów controllingu 4.3. Model statycznego modułu controllingu 4.4. Model dynamicznego modułu controllingu Projektowanie systemów controllingu 5.1. Zasady projektowania controllingu 5.2. Tryby projektowania modelu controllingu statycznego i dynamicznego 5.3. Planowanie jako narzędzie budowy bazy controllingu 5.4. Procedury controllingu 5.5. Uwarunkowania projektowania controllingu 5.6. Informacja jako determinanta projektowania controllingu 5.7. Koncepcja zarządzania controllingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zastosowania controllingu Charakterystyka odmian controllingu 6.1. Podejście systemowe a zastosowania aplikacyjne controllingu 6.2. Controlling operacyjny (idea, cechy, projektowanie) 6.3. Controlling strategiczny (idea, cechy, projektowanie) 6.4. Obszary aplikacji controllingu (aplikacji modeli operacyjnych i strategicznych) Zastosowanie modeli controllingu operacyjnego 7.1. Zarządzanie operacyjne a controlling operacyjny 7.2. Metoda zespolona jako narzędzie controllingu operacyjnego 7.3. Controlling w obszarze finansów z zastosowaniem metody budżetowania 7.4. Controlling w działalności marketingowej 7.5. Controlling kreowania i zabezpieczania wartości przedsiębiorstwa 7.6. Controlling w logistyce 7.7. Controlling w administracji Zastosowanie modeli controllingu strategicznego 8.1. Zarządzanie strategiczne a controlling strategiczny 8.2. Zrównoważona karta wyników jako narzędzie controllingu strategicznego 8.3. Controlling konkurencyjności regionu 8.4. Controlling w zarządzaniu kryzysowym 8.5. Controlling w ochronie środowiska 8.6. Controlling zrównoważonego rozwoju
Sygnatura czytelni BMW: X B 17 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 126325, 126324, 126322, 119415, 126323 (5 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3679 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [259]-263.
Target audience note
Dla praktyków życia gospodarczego, teoretyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności