158660
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydanie drugie. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
1.Reklama - co może, a czego nie może 1.1.Iluzja odporności na działanie reklamy 1.2.Wpływ reklamy na zakupy 1.3.Reklama kontra plotka 1.4.Reklama - pieniądze w błoto? 1.5.Marketing mix i zasada łańcucha 1.6.Problemy etyczne 2.Ogólne determinanty skuteczności reklamy 2.1.Grupa docelowa 2.2.Dopasowanie i brak dopasowania 2.3.Specyficzność kulturowa 2.4.Plusy i minusy reklamy porównawczej 2.5.Ogłoszenia 2.6.Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 3.Procesy poznawcze 3.1.Percepcja 3.2.Uwaga 3.3.Warunkowanie klasyczne 3.4.Przetwarzanie informacji 3.5.Pamięć 3.6.Potęga wyobraźni 3.7.Język reklamy 4.Nastrój i emocje 4.1.Nastrój a odbiór reklamy 4.2.Intensywność przeżywanych emocji a odbiór reklamy 4.3.Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy 4.4.Skuteczność reklamy emocjonalnej 4.5.Humor w reklamie  6.Człowiek w reklamie 6.1.Kto do reklamy? 6.2.Atrakcyjność fizyczna 6.3.Płeć osób występujących w reklamach 6.4.Dziecko w reklamie 6.5.Czy te oczy mogą kłamać 6.6.Człowiek stereotypowy 7.Zachowania komunikacyjne 7.1.Klient - istota nieracjonalna 7.2.Kupony, talony, bony 7.3.Skuteczna promocja 7.4.Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm 7.5.Meandry oceny jakości 7.6.Kupowanie kompulsywne 7.7.Badania marketingowe 7.8.Niezadowolenie klienta i reputacja firmy 7.9.Sztuczki sprzedawców i domokrążców 8.Reklama polityczna i społeczna 8.1.Specyficzność reklamy politycznej i społecznej 8.2.Rola plotki w polityce 8.3.Polityczna reklama wyborcza 8.4.Wizerunek polityka 8.5.Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? 8.6.Emocje w reklamiespołecznej 8.7.Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej 8.8.Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne
Sygnatura czytelni BMW: VI C 37 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 157221 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3059 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [288]-310. Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności