158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Scentralizowane usługi logistyczne 5.5. Konstruowanie systemów logistycznych 5.6. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.7. Merchandising 5.8. ECR – Efficient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3215 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [213]-218.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynierii produkcji, logistyka.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności