158660
No cover
Book
In basket
1. Planowanie strategiczne 1.1. Ewolucja myślenia strategicznego 1.2. Istota strategii 1.3. Model działalności przedsiębiorstwa 1.4. Metodyka budowy planu strategicznego 1.5. Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2.1. Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa 2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego 2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa 3. Strategia dywersyfikacji — od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu 3.1. Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa 3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji 3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii 3.4. Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce 3.5. Konglomeraty — nieudany eksperyment? 3.6. Pułapki dywersyfikacji 4. Strategia rozwoju rynku — od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej 4.1. Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw 4.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.3. Model przedsiębiorstwa globalnego 4.4. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych 4.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa 5. Strategia integracji pionowej 5.1. Istota integracji pionowej 5.2. Integracja pionowa a strategie alternatywne 5.3. Strategie zarządzania dostawcami 5.4. Tendencje światowe 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw 6.1. Przesłanki wyboru sposobu rozwoju 6.2. Fuzje i przejęcia 6.3. Alianse strategiczne 7. Strategie konkurencji 7.1. Istota strategii konkurencji 7.2. Przewagi konkurencyjne 7.3. Źródła przewag konkurencyjnych 7.4. Wybór obszaru konkurencji 7.5. Hiperkonkurencja.
Sygnatura czytelni BMW: IX I 59 @
Sygnatura czytelni BWF: V G 51
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 3257 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 121788 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. 125499 (1 egz.)
Notes:
General note
Publ. stanowi uzup. podręcznika pt. "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" (1997) autorstwa Grażyny Gierszewskiej i Marii Romanowskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [265]-268.
Target audience note
Dla menedżerów i przedsiębiorców oraz wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności