158660
No cover
Book
In basket
Integracja obszarów działania logistyki w kierunku zarządzania łańcuchem dostaw 1.1. Logistyka w kształtowaniu procesów gospodarczych 1.2. Koszty organizacji przepływów fizycznych w koncepcji logistyki 1.3. Wartość dla klienta jako wyznacznik funkcjonowania logistyki 1.4. Od logistyki zdezintegrowanej do łańcucha dostaw 1.5. Niepewność i jej redukcja w łańcuchu dostaw 1.6. Determinanty przekształcenia łańcuchów dostaw w kierunku organizacji sieciowych Dystrybucja jako sieć zależności między produkcją i handlem 2.1. Usługi i czynności handlowe w kreowaniu wartości dla finalnego klienta 2.2. Zachowania nabywcy jako wyznacznik przekształceń innowacyjnych w dystrybucji 2.3. Poziom obsługi klienta jako wyznacznik oceny funkcjonowania kanałów dystrybucji 2.4. Handel w systemie dystrybucji dóbr konsumpcyjnych 2.5. Handel w systemie dystrybucji środków produkcji 2.6. Handel internetowy jako alternatywna forma obsługi klienta Handel w kształtowaniu relacji w łańcuchach dostaw 3.1. Rola handlu w kształtowaniu łańcucha dostaw 3.2. Handel w zarządzaniu łańcuchem dostaw opartym na popycie 3.3. Czynniki kształtujące potrzeby logistyczne przedsiębiorstw handlowych 3.4. Usługi wspomagające przepływy fizyczne w handlu (rozwój i tendencje zmian) 3.5. Centra logistyczne jako ogniwo pośrednie w systemie obsługi sektora handlu Organizacja zaopatrzenia sektora handlu w kanałach rynku 4.1. Zadania gospodarki zaopatrzeniowej 4.2. Przedsiębiorstwa handlu detalicznego jako nabywcy instytucjonalni 4.3. Instytucjonalne formy zakupów przedsiębiorstw handlu detalicznego 4.4. Źródła dostaw handlu detalicznego i kryteria ich wyboru Problemy decyzyjne w zakresie logistyki w handlu 5.1. Uwarunkowania realizacji przepływów towarowych w sektorze handlu 5.2. Magazynowanie towarów 5.3. Konfiguracja struktury sieci magazynowania 5.4. Utrzymywanie zapasu towarów 5.5. Transport, problemy decyzyjne w zakresie ekspedycji towarów 5.6. Systemy informacyjne wspomagania zarządzania relacjami producent – handel detaliczny
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 124 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 4233 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 131717 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [211]-217.
Target audience note
Dla menedżerów praktykujących zawód handlowca oraz studentów zainteresowanych tematyką..
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności