Szczepankiewicz Władysław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szczepankiewicz Władysław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Handel
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kierunków ekonomicznych na innych uczelniach, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, a także dla menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ Przedmiot i etapy badań marketingowych Krystyna Mazurek-Łopacińska Istota, przestanki i użyteczność badań marketingowych Definicja i cele badań Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych Użyteczność badań marketingowych Etapy procesu badania marketingowego Określenie problemu badawczego Formułowanie hipotez Opracowanie planu badań Wybór metod gromadzenia danych Analizowanie i interpretowanie danych Sporządzanie raportu z badań INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA System informacji marketingowej i organizacja badań Krystyna Mazurek-Łopacińska System informacji marketingowej Organizacja badań marketingowych Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą Strategiczne badania marketingowe Gromadzenie danych wtórnych Rodzaje i źródła danych wtórnych Podsystem informacji wtórnej wewnętrznej Władysława Muszyńska Podsystem informacji zewnętrznej krajowej Władysława Muszyńska Zagraniczne źródła wtórne Kornelia Karcz Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia Władysława Muszyńska Nowe technologie gromadzenia informacji Magdalena Sobocińska Wykorzystanie Internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań Tworzenie komputerowych baz danych Gromadzenie danych pierwotnych Wykorzystanie metod ankietowych w badaniu zachowań podmiotów rynku Janusz Marak Funkcje i rodzaje ankiet Procedura badania ankietowego Określenie celu, zakresu i charakteru badania Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów Opracowanie planu analizy wyników Opracowanie kwestionariusza Badanie terenowe Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi Obliczanie wyników Badanie współzależności zmiennych Sporządzenie raportu z badania ankietowego Przykład badania ankietowego Badania panelowe Panele tradycyjne Janusz Marak Panele internetowe Magdalena Sobocińska Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach Obserwacje Janusz Marak Motywacje jako przedmiot badań marketingowych Grażyna Światowy Wywiady pogłębione Pogłębione wywiady grupowe Janusz Marak Zogniskowane wywiady grupowe Magdalena Sobocińska Pogłębione wywiady indywidualne Janusz Marak Badanie emocji, ich pomiar i analiza Grażyna Światowy Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych Grażyna Światowy Eksperymenty Janusz Marak Eksperymenty z jedną zmienną Eksperymenty z wieloma zmiennymi Pomiar zmiennych jakościowych Grażyna Światowy Badanie postaw Skale pomiaru postaw Metoda analizy struktury preferencji Mierzenie zamiarów zakupu Badania marketingowe przez Internet Magdalena Sobocińska Specyfika Internetu jako medium badawczego Klasyfikacja badań związanych z Internetem Badania ilościowe przez Internet Etapy procesu jakościowego badania marketingowego przez Internet na przy¬kładzie zogniskowanych wywiadów grupowych on-line Czynniki wpływające na jakość i zwiększające wiarygodność badań przez Internet Zakres zastosowań badań marketingowych przez Internet Magdalena Sobocińska Badanie przez Internet produktu i reklamy Badania serwisów www Zalety i wady badań marketingowych przez Internet Międzynarodowe badania oparte na źródłach pierwotnych - podejście kulturowe Kornelia Karcz Problem ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych Ekwiwalencja obiektu badań i próby badawczej Ekwiwalencja pomiaru i procesu badań bezpośrednich Wybór metod i technik w badaniach międzynarodowych Problemy metodologiczne w fazie realizacji i komunikowania wyników międzynaro¬dowych badań marketingowych Opracowanie raportu z badań Władysława Muszyńska WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Krystyna Mazurek-Łopacińska Badania czynników makrootoczenia Badanie czynników mikrootoczenia Analiza konkurencji Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku Pytania i zadania kontrolne Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Krystyna Mazurek-Łopacińska Analiza udziału w rynku Wskaźniki poziomu i struktury udziału w rynku Analiza dynamiczna udziału w rynku Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Władysława Muszyńska Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji Definiowanie rynku w ujęciu tradycyjnym i marketingowym Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie Rodzaje informacji niezbędnych w procesie segmentacji Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku Poziomy i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów Przegląd procedur segmentacji rynku Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku Warunki użyteczności procesu segmentacji Ocena atrakcyjności segmentu rynku Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur Procedura 1: segmentacja rynku dóbr trwałego użytkowania Procedura 2: zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicz¬nego Badania produktu Bogdan Sojkin Przesłanki i istota badań marketingowych produktu Badania nowego produktu Cele i fazy badania nowego produktu Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt Badanie koncepcji nowego produktu Badania prototypu/serii próbnej produktu Testowanie marketingowe produktu Studium przypadku Sufit podwieszany Sofit-ROCKWOOL® Polska sp. z o.o. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu Studium przypadku Piwo Dębowe Mocne Kompania Piwowarska S.A. – badanie nazwy, etykiety i opakowania Badanie cen Paweł Waniowski Wtórne źródła informacji o cenach Testowanie cen nowych produktów Analiza zależności między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami Analiza kosztów krańcowych Cena a cykl życia produktu Cena a popyt Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny Badania systemu dystrybucji Uwagi wstępne Władysław Szczepankiewicz Wybór rodzaju kanału dystrybucji Władysław Szczepankiewicz Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych Władysław Szczepankiewicz Analiza i ocena poziomu obsługi klientów Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów Władysław Szczepankiewicz Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców Barbara Iwankiewicz-Rak Badanie wpływu jakości pracy sprzedawców na efektywność sprzedaży Barbara Iwankiewicz-Rak Badania skuteczności systemu komunikacji Krystyna Mazurek-Łopacińska Podstawowe etapy badań nad reklamą Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą Badanie zasięgu reklamy Metody oceny skuteczności reklamy Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej Pomiar efektów promocji sprzedaży Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Krystyna Mazurek-Łopacińska Istota i podstawy pomiaru satysfakcji Program badania i pomiaru satysfakcji klientów Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów Krajowe wskaźniki satysfakcji Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-217.
Dla menedżerów praktykujących zawód handlowca oraz studentów zainteresowanych tematyką..
Integracja obszarów działania logistyki w kierunku zarządzania łańcuchem dostaw 1.1. Logistyka w kształtowaniu procesów gospodarczych 1.2. Koszty organizacji przepływów fizycznych w koncepcji logistyki 1.3. Wartość dla klienta jako wyznacznik funkcjonowania logistyki 1.4. Od logistyki zdezintegrowanej do łańcucha dostaw 1.5. Niepewność i jej redukcja w łańcuchu dostaw 1.6. Determinanty przekształcenia łańcuchów dostaw w kierunku organizacji sieciowych Dystrybucja jako sieć zależności między produkcją i handlem 2.1. Usługi i czynności handlowe w kreowaniu wartości dla finalnego klienta 2.2. Zachowania nabywcy jako wyznacznik przekształceń innowacyjnych w dystrybucji 2.3. Poziom obsługi klienta jako wyznacznik oceny funkcjonowania kanałów dystrybucji 2.4. Handel w systemie dystrybucji dóbr konsumpcyjnych 2.5. Handel w systemie dystrybucji środków produkcji 2.6. Handel internetowy jako alternatywna forma obsługi klienta Handel w kształtowaniu relacji w łańcuchach dostaw 3.1. Rola handlu w kształtowaniu łańcucha dostaw 3.2. Handel w zarządzaniu łańcuchem dostaw opartym na popycie 3.3. Czynniki kształtujące potrzeby logistyczne przedsiębiorstw handlowych 3.4. Usługi wspomagające przepływy fizyczne w handlu (rozwój i tendencje zmian) 3.5. Centra logistyczne jako ogniwo pośrednie w systemie obsługi sektora handlu Organizacja zaopatrzenia sektora handlu w kanałach rynku 4.1. Zadania gospodarki zaopatrzeniowej 4.2. Przedsiębiorstwa handlu detalicznego jako nabywcy instytucjonalni 4.3. Instytucjonalne formy zakupów przedsiębiorstw handlu detalicznego 4.4. Źródła dostaw handlu detalicznego i kryteria ich wyboru Problemy decyzyjne w zakresie logistyki w handlu 5.1. Uwarunkowania realizacji przepływów towarowych w sektorze handlu 5.2. Magazynowanie towarów 5.3. Konfiguracja struktury sieci magazynowania 5.4. Utrzymywanie zapasu towarów 5.5. Transport, problemy decyzyjne w zakresie ekspedycji towarów 5.6. Systemy informacyjne wspomagania zarządzania relacjami producent – handel detaliczny
Sygnatura czytelni BMW: VI I 324 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 124
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131717 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4233 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności