Sobocińska Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(6)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
E-booki
(6)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sobocińska Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kierunków ekonomicznych na innych uczelniach, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, a także dla menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ Przedmiot i etapy badań marketingowych Krystyna Mazurek-Łopacińska Istota, przestanki i użyteczność badań marketingowych Definicja i cele badań Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych Użyteczność badań marketingowych Etapy procesu badania marketingowego Określenie problemu badawczego Formułowanie hipotez Opracowanie planu badań Wybór metod gromadzenia danych Analizowanie i interpretowanie danych Sporządzanie raportu z badań INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA System informacji marketingowej i organizacja badań Krystyna Mazurek-Łopacińska System informacji marketingowej Organizacja badań marketingowych Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą Strategiczne badania marketingowe Gromadzenie danych wtórnych Rodzaje i źródła danych wtórnych Podsystem informacji wtórnej wewnętrznej Władysława Muszyńska Podsystem informacji zewnętrznej krajowej Władysława Muszyńska Zagraniczne źródła wtórne Kornelia Karcz Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia Władysława Muszyńska Nowe technologie gromadzenia informacji Magdalena Sobocińska Wykorzystanie Internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań Tworzenie komputerowych baz danych Gromadzenie danych pierwotnych Wykorzystanie metod ankietowych w badaniu zachowań podmiotów rynku Janusz Marak Funkcje i rodzaje ankiet Procedura badania ankietowego Określenie celu, zakresu i charakteru badania Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów Opracowanie planu analizy wyników Opracowanie kwestionariusza Badanie terenowe Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi Obliczanie wyników Badanie współzależności zmiennych Sporządzenie raportu z badania ankietowego Przykład badania ankietowego Badania panelowe Panele tradycyjne Janusz Marak Panele internetowe Magdalena Sobocińska Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach Obserwacje Janusz Marak Motywacje jako przedmiot badań marketingowych Grażyna Światowy Wywiady pogłębione Pogłębione wywiady grupowe Janusz Marak Zogniskowane wywiady grupowe Magdalena Sobocińska Pogłębione wywiady indywidualne Janusz Marak Badanie emocji, ich pomiar i analiza Grażyna Światowy Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych Grażyna Światowy Eksperymenty Janusz Marak Eksperymenty z jedną zmienną Eksperymenty z wieloma zmiennymi Pomiar zmiennych jakościowych Grażyna Światowy Badanie postaw Skale pomiaru postaw Metoda analizy struktury preferencji Mierzenie zamiarów zakupu Badania marketingowe przez Internet Magdalena Sobocińska Specyfika Internetu jako medium badawczego Klasyfikacja badań związanych z Internetem Badania ilościowe przez Internet Etapy procesu jakościowego badania marketingowego przez Internet na przy¬kładzie zogniskowanych wywiadów grupowych on-line Czynniki wpływające na jakość i zwiększające wiarygodność badań przez Internet Zakres zastosowań badań marketingowych przez Internet Magdalena Sobocińska Badanie przez Internet produktu i reklamy Badania serwisów www Zalety i wady badań marketingowych przez Internet Międzynarodowe badania oparte na źródłach pierwotnych - podejście kulturowe Kornelia Karcz Problem ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych Ekwiwalencja obiektu badań i próby badawczej Ekwiwalencja pomiaru i procesu badań bezpośrednich Wybór metod i technik w badaniach międzynarodowych Problemy metodologiczne w fazie realizacji i komunikowania wyników międzynaro¬dowych badań marketingowych Opracowanie raportu z badań Władysława Muszyńska WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Krystyna Mazurek-Łopacińska Badania czynników makrootoczenia Badanie czynników mikrootoczenia Analiza konkurencji Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku Pytania i zadania kontrolne Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Krystyna Mazurek-Łopacińska Analiza udziału w rynku Wskaźniki poziomu i struktury udziału w rynku Analiza dynamiczna udziału w rynku Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Władysława Muszyńska Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji Definiowanie rynku w ujęciu tradycyjnym i marketingowym Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie Rodzaje informacji niezbędnych w procesie segmentacji Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku Poziomy i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów Przegląd procedur segmentacji rynku Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku Warunki użyteczności procesu segmentacji Ocena atrakcyjności segmentu rynku Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur Procedura 1: segmentacja rynku dóbr trwałego użytkowania Procedura 2: zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicz¬nego Badania produktu Bogdan Sojkin Przesłanki i istota badań marketingowych produktu Badania nowego produktu Cele i fazy badania nowego produktu Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt Badanie koncepcji nowego produktu Badania prototypu/serii próbnej produktu Testowanie marketingowe produktu Studium przypadku Sufit podwieszany Sofit-ROCKWOOL® Polska sp. z o.o. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu Studium przypadku Piwo Dębowe Mocne Kompania Piwowarska S.A. – badanie nazwy, etykiety i opakowania Badanie cen Paweł Waniowski Wtórne źródła informacji o cenach Testowanie cen nowych produktów Analiza zależności między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami Analiza kosztów krańcowych Cena a cykl życia produktu Cena a popyt Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny Badania systemu dystrybucji Uwagi wstępne Władysław Szczepankiewicz Wybór rodzaju kanału dystrybucji Władysław Szczepankiewicz Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych Władysław Szczepankiewicz Analiza i ocena poziomu obsługi klientów Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów Władysław Szczepankiewicz Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców Barbara Iwankiewicz-Rak Badanie wpływu jakości pracy sprzedawców na efektywność sprzedaży Barbara Iwankiewicz-Rak Badania skuteczności systemu komunikacji Krystyna Mazurek-Łopacińska Podstawowe etapy badań nad reklamą Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą Badanie zasięgu reklamy Metody oceny skuteczności reklamy Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej Pomiar efektów promocji sprzedaży Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Krystyna Mazurek-Łopacińska Istota i podstawy pomiaru satysfakcji Program badania i pomiaru satysfakcji klientów Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów Krajowe wskaźniki satysfakcji Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [169]-171.
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów admministracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz dla słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 496 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137313, 137314 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120043 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2914 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Monografię przygotował zespół Autorów reprezentujących dziewięć polskich i czeskich uniwersytetów, których łączy podejmowanie badań dotyczących problematyki polsko-czeskich relacji z uwzględnieniem wielu punktów widzenia i kontekstów, a w tym ekonomicznego, finansowego, zarządczego i społeczno-kulturowego. Autorzy tekstów podejmują dyskusję nad rolą dyplomacji kulturalnej Polski i Czech, funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego w Polsce i w Czechach, polityką pomocy publicznej tych krajów. Monografia obejmuje również problematykę dotyczącą warunków życia na polsko-czeskim pograniczu i współpracy transgranicznej. Opracowania składające się na monografię odzwierciedlają różnorodność problemów badawczych związanych ze współpracą pomiędzy polskimi i czeskimi podmiotami rynku oraz wskazują na wielość czynników stymulujących i utrudniających pogłębianie relacji polsko-czeskich w wymiarze gospodarczym, kulturalnym czy naukowym. W pracy omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: uwarunkowania i formy dyplomacji kulturalnej Polski i Czech w kontekście przechodzenia od dyplomacji tradycyjnej do dyplomacji publicznej, efektywność szkolnictwa wyższego w Polsce i w Czechach – analiza porównawcza na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej, kierunki polityki pomocy publicznej Polski i Czech na tle innych państw Europy Środkowej i Wschodniej po akcesji do Unii Europejskiej, Warunki życia na polsko-czeskim pograniczu. Przykład Euroregionu Neisse-Nisa-Nysa, Wpływ polskiego i czeskiego handlu zagranicznego na rzeczywistą otwartą emisję CO2 w latach 2000-2020 w kontekście polityki energetycznej UE. Ze strony Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wyniki prowadzonych badań przedstawili: Agnieszka Bem, Bogusława Drelich-Skulska, Piotr Gryszel, Piotr Luty, Paweł Prędkiewicz, Magdalena Sobocińska.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zmiany zachodzące w badaniach marketingowych wyrażają się w rozwoju złożonych metod i technik modelowania oraz wizualizacji danych, a także w rosnącym zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Celem monografii jest zaprezentowanie osiągnięć w metodologii badań marketingowych wyrażonych przez rozwój baz danych, modelowania, a także metod i form wizualizacji danych. Monografia stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby decydentów, którzy oczekują dzisiaj coraz bardziej pogłębionych analiz z wykorzystaniem coraz większej liczby danych i występujących między nimi współzależności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autorzy prezentowanego numeru Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przedstawiają główne obszary stosowania badań marketingowych. Przedmiotem analizy są badania marketingowe produktu oraz marki, a w tym badania produktu w jego cyklu rynkowym oraz możliwości stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu. Przedstawione rozważania oparte są na przykładach różnych rynków, m.in. mleka spożywczego, a także regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Autorzy niniejszego zbioru artykułów zwracają uwagę na znaczenie i użyteczność badań marketingowych w rozpoznawaniu zachowań konsumentów, a także na możliwości zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów. Ukazane zostały również pytania i dylematy związane z badaniami kształtującej się w Polsce klasy wyższej i badaniami współczesnych konsumentów na rynku turystycznym, którzy poszukują doznań, doświadczeń i wrażeń. Autorzy w tej części przedstawiają także wyniki zrealizowanych badań empirycznych dotyczących opinii konsumentów na temat reklamy internetowej oraz motywacji racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Przedmiotem analizy jest także dwuwymiarowa skala służąca do pomiaru orientacji na osiągnięcia oraz relacje między akceptacją ryzyka a komponentami postawy wobec oszczędzania. Autorzy podkreślają znaczenie i wskazują na konieczność prowadzenia badań dotyczących takich kategorii, jak satysfakcja, lojalność, relacje oraz wartość dla klienta. Przedstawione rozważania i analizy oparte są na przykładzie różnych rynków branżowych, jak również dotyczą jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół wyższych.Jak wskazują autorzy kolejnych artykułów ważnym obszarem badań marketingowych są procesy komunikacji i dystrybucji. Artykuły poświęcone tej problematyce dotyczą takich problemów, jak: metody formalne służące optymalizacji wyboru grup docelowych przekazów marketingowych, ocena efektów komunikacji marketingowej, innowacja marketingowa w handlu detalicznym, wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową, ocena oferty marketingowej centrów handlowych, ocena skuteczności i efektywności działań merchandisingowych. Wskazano również na potrzebę prowadzenia badań opinii pracowników oraz wykorzystywania audytów, a w tym audytu kreatywnego komunikacji marketingowej oraz audytu diagnozującego aktywność marketingową małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W pierwszej części prezentowanego numeru zostały przedstawione etapy rozwoju badań marketingowych będące odpowiedzią na powstawanie nowych kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Ukazany został również wpływ internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz kultury organizacyjnej na prowadzenie badań marketingowych.W drugiej części znajdują się artykuły dotyczące nowych podejść badawczych, wynikających z rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Rozważania prowadzone przez autorów tej części publikacji dotyczą takich problemów, jak: wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem modelu tematycznej hurtowni danych, netnografia, fora internetowe w aspekcie zastosowań w badaniach marketingowych oraz wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych. Artykuły ujęte w trzeciej części prezentowanego numeru ukazują rozwój podejść i metod ilościowych oraz ich zastosowań. Opracowania te poświęcone zostały asymetrycznym metodom wielowymiarowym, łączeniu metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych, zastosowaniu metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów, zmiennym jakościowym w segmentacji rynku, skalom porządkowym i elementom teorii zbiorów rozmytych, a także zastosowaniu analizy czynnikowej oraz eksperymentu w badaniach marketingowych. Kolejne artykuły dotyczą badań jakościowych i ich wykorzystywania w rozwiązywaniu problemów badawczych i decyzyjnych. Autorzy artykułów z tego zakresu rozpatrują znaczenie i rozwój metod jakościowych w marketingu. Zwracają uwagę na problemy doboru próby w jakościowych badaniach marketingowych, a także na możliwości wykorzystania wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych. Przedmiotem rozważań są również specyfika podejścia etnograficznego, metoda obserwacji, analiza narracji. Autorzy prezentują również rezultaty badań jakościowych dotyczących rozpoznawania okazji przedsiębiorczych, a także procesów komunikacji wewnątrz gospodarstw domowych oraz opinii o procesach reklamacji produktów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności