158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne jako nauka 1.1. Specyfika zachowań organizacyjnych 1.2. Geneza nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.3. Modele człowieka – pracownika w teorii zachowań organizacyjnych 1.4. Przedmiot i cele nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.5. Przedmiot nauki o zachowaniach organizacyjnych a przedmiot organizacji i zarządzania 1.6. Interdyscyplinarny charakter nauki o zachowaniach organizacyjnych Uwarunkowania zachowań indywidualnych 2.1. Postawy i zachowania 2.2. Motywy, potrzeby i wartości 2.3. Percepcja 2.4. Osobowość 2.5. Emocje i inteligencja emocjonalna 2.6. Asertywność Uwarunkowania zachowań grupowych 3.1. Istota i znaczenie grup 3.2. Przyczyny łączenia się ludzi w grupy 3.3. Spójność grupy 3.4. Normy i wartości grupowe 3.5. Role osób w grupach 3.6. Rodzaje grup 3.7. Grupy a zespoły 3.8. Efekt synergii 3.9. Efekt myślenia grupowego Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych 4.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych 4.2. Wewnętrzne uwarunkowania determinujące zachowania organizacji 4.3. Wpływ otoczenia na zachowania organizacji 4.4. Konkurencja a zachowania organizacji 4.5. Wpływ globalizacji na zachowania organizacji Zmiana jako element zachowań organizacyjnych 5.1. Istota i rodzaje zmian 5.2. Etapy cyklu zarządzania zmianą 5.3. Strategie wykorzystywane w procesie wprowadzania zmian 5.4. Agenci zmiany 5.5. Problematyka oporu wobec zmian Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie 6.1. Istota pojęć motywacji i motywowania 6.2. Systematyka i przegląd teorii motywowania 6.3. System motywowania jako organizacyjne narzędzie motywowania 6.4. Uwarunkowania procesu motywowania 6.4.1. Czynniki związane z otoczeniem organizacji 6.4.2. Czynniki związane z samą organizacją 6.4.3. Czynniki dotyczące samego pracownika Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach 7.1. Istota konfliktów 7.2. Przebieg i funkcje konfliktów 7.3. Przyczyny konfliktów 7.4. Rodzaje konfliktów 7.5. Konflikty destrukcyjne i konstruktywne 7.6. Warunki skutecznego rozwiązywania konfliktów 7.7. Negocjacje jako skuteczna metoda rozwiązywania konfliktów Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych 8.1. Dylematy etyczno-moralne 8.2. Stres 8.3. Wypalenie zawodowe 8.4. Problemy w kształtowaniu motywacji
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131725 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [222]-230.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów różnych kierunków i typów studiów, a także dla menedżerów i pracowników różnorodnych organizacji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności