158660
No cover
Book
In basket
Zachowania organizacyjne jako nauka 1.1. Specyfika zachowań organizacyjnych 1.2. Geneza nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.3. Modele człowieka – pracownika w teorii zachowań organizacyjnych 1.4. Przedmiot i cele nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.5. Przedmiot nauki o zachowaniach organizacyjnych a przedmiot organizacji i zarządzania 1.6. Interdyscyplinarny charakter nauki o zachowaniach organizacyjnych Uwarunkowania zachowań indywidualnych 2.1. Postawy i zachowania 2.2. Motywy, potrzeby i wartości 2.3. Percepcja 2.4. Osobowość 2.5. Emocje i inteligencja emocjonalna 2.6. Asertywność Uwarunkowania zachowań grupowych 3.1. Istota i znaczenie grup 3.2. Przyczyny łączenia się ludzi w grupy 3.3. Spójność grupy 3.4. Normy i wartości grupowe 3.5. Role osób w grupach 3.6. Rodzaje grup 3.7. Grupy a zespoły 3.8. Efekt synergii 3.9. Efekt myślenia grupowego Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych 4.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych 4.2. Wewnętrzne uwarunkowania determinujące zachowania organizacji 4.3. Wpływ otoczenia na zachowania organizacji 4.4. Konkurencja a zachowania organizacji 4.5. Wpływ globalizacji na zachowania organizacji Zmiana jako element zachowań organizacyjnych 5.1. Istota i rodzaje zmian 5.2. Etapy cyklu zarządzania zmianą 5.3. Strategie wykorzystywane w procesie wprowadzania zmian 5.4. Agenci zmiany 5.5. Problematyka oporu wobec zmian Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie 6.1. Istota pojęć motywacji i motywowania 6.2. Systematyka i przegląd teorii motywowania 6.3. System motywowania jako organizacyjne narzędzie motywowania 6.4. Uwarunkowania procesu motywowania 6.4.1. Czynniki związane z otoczeniem organizacji 6.4.2. Czynniki związane z samą organizacją 6.4.3. Czynniki dotyczące samego pracownika Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach 7.1. Istota konfliktów 7.2. Przebieg i funkcje konfliktów 7.3. Przyczyny konfliktów 7.4. Rodzaje konfliktów 7.5. Konflikty destrukcyjne i konstruktywne 7.6. Warunki skutecznego rozwiązywania konfliktów 7.7. Negocjacje jako skuteczna metoda rozwiązywania konfliktów Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych 8.1. Dylematy etyczno-moralne 8.2. Stres 8.3. Wypalenie zawodowe 8.4. Problemy w kształtowaniu motywacji
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 131725 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. [222]-230.
Target audience note
Dla studentów różnych kierunków i typów studiów, a także dla menedżerów i pracowników różnorodnych organizacji.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności