158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces kształtowania wizerunku samorządów lokalnych w Polsce Urszula Kobylińska 1.1. Miejsce marketingu terytorialnego wśród koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 1.2. Pojęcia związane z wizerunkiem miasta 1.3. Wyróżniki tożsamości polskich miast w świetle wyników badań 1.4. Proces kształtowania wizerunku miasta 1.5. Przyszłość koncepcji zarządzania wizerunkiem miasta 2. Wymiary myślenia wizerunkowego o marce jednostki terytorialnej Mirosław Acewicz 2.1. Tożsamość i wizerunek marki 2.2. Marka terytorialna 2.3. Wymiary image 3. Nowa jakość w zarządzaniu finansami publicznymi Bożena Pleczeluk 3.1. Zarządzanie jakością w jednostkach sektora finansów publicznych 3.2. Standardy kontroli zarządczej 3.3. Istota ryzyka 3.4. Zarządzanie ryzykiem 3.5. Polityka zarządzania ryzykiem 3.6. Model wdrożenia zarządzania ryzykiem 4. Zarządzanie wiedzą w procesach kształcenia kadr dla gospodarki Iwona Flajszok, Agata Pradela 4.1. Istota edukacji w gospodarce opartej na wiedzy 4.2. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku pracy 4.3. Edukacja na potrzeby rynku pracy – edukacją dla gospodarki opartej na wiedzy 5. Customer behaviour and confidence in economics Viktor Voronov, Vladimir Krasko 5.1. Methods of the research 5.2. Consumer behaviour and its types 5.3. Factor analysis of consumers’ confidence 5.4. Correlation of income and income level to the type of consumer behaviour 5.5. The influence of Latvian taxation system to the possibilities of intensification of domestic demand 6. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacjami Agnieszka Kowalczewska 6.1. Komunikacja jako instrument zarządzania 6.2. Skuteczność komunikowania się w organizacji 6.3. Kanały komunikacyjne w organizacji 1. Konkurencyjność i metody jej pomiaru na przykładzie Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej Monika Kozub-Idźkowska 1.1. Pojęcie konkurencyjności państw i regionów oraz jej czynniki 1.2. Konkurencyjność w wymiarze makroekonomicznym 1.3. Konkurencyjność regionalna 1.4. Ocena konkurencyjności Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej z wykorzystaniem międzynarodowych wskaźników konkurencyjności 1.5. Konkurencyjność Polski na poziomie regionalnym na tle Europy Środkowo-Wschodniej 2. Finansowanie działalności innowacyjnej jako element otoczenia instytucjonalnego determinującego zdolność innowacyjną na przykładzie gospodarki szwedzkiej Joanna Prystrom 2.1. Proces i źródła finansowania działalności innowacyjnej 2.2. Finansowanie działalności innowacyjnej w Szwecji 3. Koncepcje strategii orientacji na klienta jako czynnik stymulujący innowacyjność i konkurencyjność organizacji XXI wieku Iwona Ewa Tomaszewska 3.1. Satysfakcja klientów a lojalność 3.2. Budowanie i utrzymywanie lojalności 3.3. Koncepcje strategii orientacji na klienta 3.4. Modele satysfakcji klienta 4. Stosunek podlaskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego do idei tworzenia klastrów transgranicznych Anna Wasiluk, Andrzej Daniluk 4.1. Przemysł spożywczy w województwie podlaskim 4.2. Struktura przebadanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego 4.3. Analiza przynależności przedsiębiorstw do inicjatyw klastrowych w branży spożywczej 4.4. Postrzeganie przez przedsiębiorstwa branży spożywczej idei utworzenia klastrów o zasięgu międzynarodowym 5. Individual valuation of residential property in Latvia Viktor Voronov, Oksana Ruża 5.1. Choice and motivation of the methods to value the object 5.2. Key factors, which influence buyer’’s choice 5.3. The method of comparative transactions
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 824
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131885 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. [184].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych, praktyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności