Acewicz Mirosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Acewicz Mirosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Globalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [184].
Bibliogr. przy pracach.
Dla pracowników naukowych, praktyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Proces kształtowania wizerunku samorządów lokalnych w Polsce Urszula Kobylińska 1.1. Miejsce marketingu terytorialnego wśród koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 1.2. Pojęcia związane z wizerunkiem miasta 1.3. Wyróżniki tożsamości polskich miast w świetle wyników badań 1.4. Proces kształtowania wizerunku miasta 1.5. Przyszłość koncepcji zarządzania wizerunkiem miasta 2. Wymiary myślenia wizerunkowego o marce jednostki terytorialnej Mirosław Acewicz 2.1. Tożsamość i wizerunek marki 2.2. Marka terytorialna 2.3. Wymiary image 3. Nowa jakość w zarządzaniu finansami publicznymi Bożena Pleczeluk 3.1. Zarządzanie jakością w jednostkach sektora finansów publicznych 3.2. Standardy kontroli zarządczej 3.3. Istota ryzyka 3.4. Zarządzanie ryzykiem 3.5. Polityka zarządzania ryzykiem 3.6. Model wdrożenia zarządzania ryzykiem 4. Zarządzanie wiedzą w procesach kształcenia kadr dla gospodarki Iwona Flajszok, Agata Pradela 4.1. Istota edukacji w gospodarce opartej na wiedzy 4.2. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku pracy 4.3. Edukacja na potrzeby rynku pracy – edukacją dla gospodarki opartej na wiedzy 5. Customer behaviour and confidence in economics Viktor Voronov, Vladimir Krasko 5.1. Methods of the research 5.2. Consumer behaviour and its types 5.3. Factor analysis of consumers’ confidence 5.4. Correlation of income and income level to the type of consumer behaviour 5.5. The influence of Latvian taxation system to the possibilities of intensification of domestic demand 6. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacjami Agnieszka Kowalczewska 6.1. Komunikacja jako instrument zarządzania 6.2. Skuteczność komunikowania się w organizacji 6.3. Kanały komunikacyjne w organizacji 1. Konkurencyjność i metody jej pomiaru na przykładzie Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej Monika Kozub-Idźkowska 1.1. Pojęcie konkurencyjności państw i regionów oraz jej czynniki 1.2. Konkurencyjność w wymiarze makroekonomicznym 1.3. Konkurencyjność regionalna 1.4. Ocena konkurencyjności Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej z wykorzystaniem międzynarodowych wskaźników konkurencyjności 1.5. Konkurencyjność Polski na poziomie regionalnym na tle Europy Środkowo-Wschodniej 2. Finansowanie działalności innowacyjnej jako element otoczenia instytucjonalnego determinującego zdolność innowacyjną na przykładzie gospodarki szwedzkiej Joanna Prystrom 2.1. Proces i źródła finansowania działalności innowacyjnej 2.2. Finansowanie działalności innowacyjnej w Szwecji 3. Koncepcje strategii orientacji na klienta jako czynnik stymulujący innowacyjność i konkurencyjność organizacji XXI wieku Iwona Ewa Tomaszewska 3.1. Satysfakcja klientów a lojalność 3.2. Budowanie i utrzymywanie lojalności 3.3. Koncepcje strategii orientacji na klienta 3.4. Modele satysfakcji klienta 4. Stosunek podlaskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego do idei tworzenia klastrów transgranicznych Anna Wasiluk, Andrzej Daniluk 4.1. Przemysł spożywczy w województwie podlaskim 4.2. Struktura przebadanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego 4.3. Analiza przynależności przedsiębiorstw do inicjatyw klastrowych w branży spożywczej 4.4. Postrzeganie przez przedsiębiorstwa branży spożywczej idei utworzenia klastrów o zasięgu międzynarodowym 5. Individual valuation of residential property in Latvia Viktor Voronov, Oksana Ruża 5.1. Choice and motivation of the methods to value the object 5.2. Key factors, which influence buyer’’s choice 5.3. The method of comparative transactions
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 824 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131885 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania, ISSN 0867-096X ; nr 155)
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119977 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności