158660
No cover
Book
In basket
Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych 1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie 1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych 1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi” 2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu 2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych 2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie 2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników 3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie 3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie 3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych 3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej 4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne 4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa 4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli” 4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze 4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook 4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 20 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 4596 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 133403 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. [265]-280.
Target audience note
Dla przedstawicieli środowiska naukowego, praktyków marketingu oraz studentów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności