158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych 1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie 1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych 1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi” 2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu 2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych 2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie 2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników 3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie 3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie 3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych 3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej 4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne 4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa 4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli” 4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze 4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook 4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 20 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 4596 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133403 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [265]-280.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedstawicieli środowiska naukowego, praktyków marketingu oraz studentów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności