154678
Brak okładki
Książka
W koszyku
Agroturystyka w Europie – aspekty marketingowe 1.1. Specyfika agroturystyki 1.2. Rynek usług agroturystycznych w Europie – wybrane kraje 1.2.1. Francja 1.2.2. Austria 1.2.3. Niemcy 1.2.4. Wielka Brytania 1.2.5. Hiszpania 1.2.6. Szwecja 1.3. Rynek usług agroturystycznych w Polsce 1.3.1. Geneza i ewolucja polskiej agroturystyki 1.3.2. Zróżnicowanie regionalne rynku agroturystyki w Polsce 1.4. Agroturystyka w wybranych krajach europejskich w ujęciu marketingowym – podobieństwa i różnice 1.5. Ekonomiczno-społeczne aspekty atrakcyjności agroturystyki Decyzje marketingowe w gospodarstwach agroturystycznych 2.1. Oferta gospodarstw agroturystycznych jako produkt marketingowy 2.1.1. Produkt podstawowy – rdzeń produktu 2.1.2. Produkt rzeczywisty 2.1.3. Produkt poszerzony (wzbogacony) 2.2. Polityka cenowa gospodarstw agroturystycznych 2.3. Komunikacja marketingowa gospodarstw agroturystycznych 2.4. Właściciele gospodarstw agroturystycznych 2.5. Marketing-mix w gospodarstwach agroturystycznych – wnioski z analizy Klienci gospodarstw agroturystycznych w Polsce 3.1. Motywy wyboru gospodarstw agroturystycznych na wypoczynek 3.2. Wymagania klientów gospodarstw agroturystycznych wobec produktu rzeczywistego 3.3. Potrzeby turystów odnośnie poszerzonej oferty agroturystycznej 3.4. Cechy społeczno-ekonomiczne klientów gospodarstw agroturystycznych 3.5. Potencjał gospodarstw agroturystycznych a potrzeby ich klientów Marketing segmentacyjny w działalności biznesowej – ujęcie teoretyczne 4.1. Geneza i rozwój koncepcji marketingu segmentacyjnego 4.2. Istota marketingu segmentacyjnego Segmentacja rynku agroturystyki 5.1. Gospodarstwa agroturystyczne jako podmioty biznesowe 5.2. Procedura segmentacji rynku 5.2.1. Etapy identyfikacji segmentów rynku 5.2.2. Kryteria segmentacji rynku 5.2.3. Ewaluacja kryteriów segmentacyjnych dla rynku agroturystyki 5.2.4. Metoda CHAID w analizie segmentacyjnej 5.3. Realizacja marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – podstawowe założenia metodologiczne Koncepcja marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych 6.1. Postępowanie segmentacyjne dla rynku usług agroturystycznych 6.1.1. Założone kryteria segmentacji klientów gospodarstw 6.1.2. Zastosowana metoda segmentacyjna 6.1.3. Przyjęty tok analizy segmentacyjnej 6.2. Grupy docelowe polskiej agroturystyki 6.2.1. Atrakcyjność segmentów rynkowych 6.2.2. Profil segmentów klientów gospodarstw agroturystycznych 6.3. Model marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych – propozycja autorska 6.4. Przyszłość marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – propozycje badań
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 118
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135044 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4783 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [251]-268. Wykaz aktów prawnych s. 269. Netogr. s. 270.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja oraz nauki rolnicze, słuchaczy studiów podyplomowych, MBA, doktorantów, a także dla kadry naukowej, przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz reprezentantów branży turystycznej, rolników i mieszkańców wsi w Polsce, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność agroturystyczną.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności