Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Agroturystyka
(1)
Innowacje
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Pomorze Zachodnie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [251]-268. Wykaz aktów prawnych s. 269. Netogr. s. 270.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja oraz nauki rolnicze, słuchaczy studiów podyplomowych, MBA, doktorantów, a także dla kadry naukowej, przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz reprezentantów branży turystycznej, rolników i mieszkańców wsi w Polsce, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność agroturystyczną.
Agroturystyka w Europie – aspekty marketingowe 1.1. Specyfika agroturystyki 1.2. Rynek usług agroturystycznych w Europie – wybrane kraje 1.2.1. Francja 1.2.2. Austria 1.2.3. Niemcy 1.2.4. Wielka Brytania 1.2.5. Hiszpania 1.2.6. Szwecja 1.3. Rynek usług agroturystycznych w Polsce 1.3.1. Geneza i ewolucja polskiej agroturystyki 1.3.2. Zróżnicowanie regionalne rynku agroturystyki w Polsce 1.4. Agroturystyka w wybranych krajach europejskich w ujęciu marketingowym – podobieństwa i różnice 1.5. Ekonomiczno-społeczne aspekty atrakcyjności agroturystyki Decyzje marketingowe w gospodarstwach agroturystycznych 2.1. Oferta gospodarstw agroturystycznych jako produkt marketingowy 2.1.1. Produkt podstawowy – rdzeń produktu 2.1.2. Produkt rzeczywisty 2.1.3. Produkt poszerzony (wzbogacony) 2.2. Polityka cenowa gospodarstw agroturystycznych 2.3. Komunikacja marketingowa gospodarstw agroturystycznych 2.4. Właściciele gospodarstw agroturystycznych 2.5. Marketing-mix w gospodarstwach agroturystycznych – wnioski z analizy Klienci gospodarstw agroturystycznych w Polsce 3.1. Motywy wyboru gospodarstw agroturystycznych na wypoczynek 3.2. Wymagania klientów gospodarstw agroturystycznych wobec produktu rzeczywistego 3.3. Potrzeby turystów odnośnie poszerzonej oferty agroturystycznej 3.4. Cechy społeczno-ekonomiczne klientów gospodarstw agroturystycznych 3.5. Potencjał gospodarstw agroturystycznych a potrzeby ich klientów Marketing segmentacyjny w działalności biznesowej – ujęcie teoretyczne 4.1. Geneza i rozwój koncepcji marketingu segmentacyjnego 4.2. Istota marketingu segmentacyjnego Segmentacja rynku agroturystyki 5.1. Gospodarstwa agroturystyczne jako podmioty biznesowe 5.2. Procedura segmentacji rynku 5.2.1. Etapy identyfikacji segmentów rynku 5.2.2. Kryteria segmentacji rynku 5.2.3. Ewaluacja kryteriów segmentacyjnych dla rynku agroturystyki 5.2.4. Metoda CHAID w analizie segmentacyjnej 5.3. Realizacja marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – podstawowe założenia metodologiczne Koncepcja marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych 6.1. Postępowanie segmentacyjne dla rynku usług agroturystycznych 6.1.1. Założone kryteria segmentacji klientów gospodarstw 6.1.2. Zastosowana metoda segmentacyjna 6.1.3. Przyjęty tok analizy segmentacyjnej 6.2. Grupy docelowe polskiej agroturystyki 6.2.1. Atrakcyjność segmentów rynkowych 6.2.2. Profil segmentów klientów gospodarstw agroturystycznych 6.3. Model marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych – propozycja autorska 6.4. Przyszłość marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – propozycje badań
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 118
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135044 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4783 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Koszalińska. Wydział Nauk Ekonomicznych)
ISSN 0239-7129 oraz nr 407 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 185-192.
1.Uwarunkowania i kierunki rozwoju regionalnego systemu innowacji i inteligentnych specjalizacji na Pomorzu Środkowym (Patrycjusz Zarębski) 1.1.Koncepcja regionalnych systemów innowacji 1.2.Charakterystyka modelu współpracy w ramach regionalnego systemu innowacji 1.3.Mapowanie i analiza potencjału Pomorza Środkowego dla tworzenia regionalnego systemu innowacji 1.4.Inteligentne specjalizacje Pomorza Środkowego w opinii przedsiębiorców 1.5.Propozycje i kierunki polityki rozwoju innowacji na obszarach peryferyjnych 2.Mikro- i makroekonomiczne uwarunkowania Pomorza Środkowego w rozwoju regionalnego systemu innowacji (Grzegorz Przekota) 2.1.Stan gospodarki regionu Pomorza Środkowego w latach 2010-2019 2.2.Wrażliwość aktywności gospodarczej na rynku lokalnym na zmiany koniunktury globalnej 2.3.Perspektywy rozwojowe gospodarki i rynku pracy Pomorza Środkowego 3.Kapitał społeczny Pomorza Środkowego dla rozwoju innowacji społecznych w koncepcji regionalnego systemu innowacji - próba diagnozy (Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz) 3.1.Kapitał społeczny jako podstawa kształtowania innowacji społecznych i dyfuzji innowacji 3.3.Zasoby kapitału społecznego Pomorza Środkowego - wybrane wyniki badań empirycznych 3.3.1.Formalny kapitał społeczny 3.3.2.Potencjał organizacji społecznych Pomorza Środkowego, według opinii mieszkańców zaangażowanych w ich działalność 4. Kapitał ludzki dla rozwoju innowacji społecznych - diagnoza i ocena dla Pomorza Środkowego (Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Maria Klonowska-Matynia) 4.1.Istota kapitału ludzkiego w kontekście innowacji społecznych 4.2.Pomiar i ocena kapitału ludzkiego na Pomorzu Środkowym - założenia metodyczne 4.3.Wybrane aspekty dotyczące jakości kapitału ludzkiego Pomorza Środkowego -wyniki badań empirycznych 4.4.Zróżnicowanie przestrzenne kapitału ludzkiego na Pomorzu Środkowym -indeks kapitału ludzkiego (IKL) 4.5.Kapitał ludzki a kapitał społeczny Pomorza Środkowego - wstępna analiza powiązań 5. Znaczenie infrastruktury logistycznej dla rozwoju regionalnego systemu innowacji na Pomorzu Środkowym (Jerzy Korczak) 5.1.Identyfikacja elementów infrastruktury logistycznej MSP Pomorza Środkowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153821 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności