158660
No cover
Book
In basket
Teoretyczne podstawy działalności marketingowej na rynku kapitałowym 1. Istota i podział rynku finansowego 2. Rynek kapitałowy oraz instrumenty finansowe w ujęciu marketingowym 3. Ewolucja marketingu w świetle zmian na rynku kapitałowym 4. Pojęcie i charakterystyka marketingu inwestorskiego 5. Strategia STP na rynku kapitałowym Zaspokajanie potrzeb kapitałowych podmiotów gospodarczych 1. Istota i warunki transakcji wymiany na rynku kapitałowym 2. Zapotrzebowanie na kapitał w świetle potrzeb inwestycyjnych podmiotów gospodarczych oraz oczekiwań finansujących 3. Stadia finansowania przedsiębiorstwa 4. Charakterystyka zapotrzebowania na kapitał w świetle cyklu życia podmiotu gospodarczego i jego produktów 4.1. Potrzeby kapitałowe przedsiębiorstw w fazie inkubacji 4.2. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie ekspansji 4.3. Finansowanie dojrzałych przedsiębiorstw 4.4. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie schyłku i restrukturyzacji Czynniki kształtujące decyzje inwestorów podejmowane na rynku kapitałowym 1. Teoria podejmowania decyzji w warunkach niepewności 2. Rodzaje heurystyk i błędów poznawczych popełnianych przez inwestorów 3. Obecność emocji w zachowaniach inwestorów na rynku kapitałowym w podejściu behawioralnym 4. Identyfikacja potrzeb inwestorów jako uczestników rynku kapitałowego Motywy działania inwestorów w świetle wyników badań 1. Klasy motywów kształtujących działania inwestorów przyjęte w badaniu ankietowym 2. Charakterystyka populacji badania i ograniczenia wnioskowania 3. Ogólna charakterystyka podejścia badawczego 4. Prezentacja założeń, wyników i wniosków z badania 5. Analiza wyników badania wg kryteriów segmentacji rynku 6. Założenia segmentacji post hoc inwestorów z populacji badania 7. Identyfikacja i ocena względnie jednorodnych grup inwestorów Praktyczne aspekty budowania relacji z uczestnikami rynku kapitałowego 1. Konsekwencje podmiotowości uczestników transakcji gospodarczych 2. Zalety współpracy z doradcami i pośrednikami 3. Wybrane narzędzia oddziaływania podmiotów gospodarczych na uczestników rynku kapitałowego
Sygnatura czytelni BMW: VI A 108 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 4923 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 136331 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., wykaz ustaw s. [180]-189.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych na poziomie magisterskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności