158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Natura i uwarunkowania współpracy podejmowanej przez organizacje dostarczające usługi społeczne 1.1. Przesłanki wykorzystania koncepcji sieci w zarządzaniu publicznym 1.2. Tworzenie wartości publicznej jako cel działania organizacji publicznych 1.3. Współpraca jako środowisko działania partnerstwa publiczno-społecznego 1.4. Rozwój i znaczenie koncepcji governance dla sukcesu w zarządzaniu publicznym 1.5. Synteza podejść do koncepcji governance i redukcja do definicji operacyjnej Partnerstwo publiczno-społeczne jako forma zorganizowanego działania opartego na współpracy między organizacjami z różnych sektorów 2.1. Kluczowe czynniki sukcesu publicznych instytucji realizujących usługi społeczne 2.2. Typy współpracy między organizacjami realizującymi usługi społeczne 2.3. Charakterystyka wybranych form współpracy w partnerstwach 2.4. Czynniki sukcesu i porażki partnerstwa publiczno-społecznego 2.5. Podstawy prawne tworzenia partnerstwa publiczno-społecznego Metodyczne podstawy projektowanych badań partnerstwa publiczno-społecznego – studium przypadku 3.1. Konceptualizacja wzglądu badawczego 3.2. Syntetyczna charakterystyka studium przypadku 3.3. Problem badawczy, operacjonalizacja i scenariusz badań realizowanych jako studium przypadku 3.4. Źródła informacji i sposoby ich gromadzenia Identyfikacja praktyk zarządczych w badanym partnerstwie publiczno-społecznym 4.1. Opis badanego partnerstwa publiczno-społecznego 4.2. Identyfikacja praktyk zarządczych dla wyodrębnionych wymiarów 4.2.1. Sprawność 4.2.2. Odpowiedzialność publiczna 4.2.3. Zaangażowanie społeczności/budowanie kapitału społecznego 4.2.4. Wartości 4.2.5. Przywództwo 4.2.6. Relacje pracownicze 4.2.7. Zadania zarządcze 4.2.8. Podejmowanie decyzji 4.2.9. Struktura 4.2.10. Procesy 4.2.11. Zmiana 4.2.12. Kształtowanie relacji z interesariuszami 4.2.13. Komunikacja wewnątrzorganizacyjna 4.2.14. Kultura organizacyjna 4.3. Wnioski dla dalszych badań Aktorzy organizacyjni w partnerstwach publiczno-społecznych i treści powiązania między nimi – omówienie wyników badań empirycznych 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.1.1. Identyfikacja perspektywy teoretycznej 5.1.2. Procedura badawcza i ustalenia pierwszego etapu badań ankietowych 5.1.3. Założenia i procedura drugiego etapu badań ankietowych 5.2. Powody powstania współpracy, formalne podstawy, czas trwania i ocena rezultatów działania 5.3. Analiza treści relacji w badanych wymiarach charakteryzujących powiązania międzyorganizacyjne 5.4. Zidentyfikowane zależności 5.5. Syntetyczne wnioski Podążanie ku architekturze współpracy jako logice zarządzania w partnerstwie publiczno-społecznym 6.1. Analiza zależności między wymiarami charakteryzującymi powiązania międzyorganizacyjne a efektywnością partnerstwa publiczno-społecznego 6.2. Ontologiczna perspektywa architektury współpracy 6.3. Cechy schematu zorientowanego na aktorów Dyspozycje do wywiadu skategoryzowanego Ankieta do identyfikacji dominującego modelu zarządzania w odniesieniu do wyróżnionych praktyk menedżerskich Ankieta do identyfikacji uwarunkowań współpracy między organizacjami działającymi w partnerstwie
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138048 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [327]-353.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktykujących menedżerów oraz dla absolwentów kierunków zarządzania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności