158685
Książka
W koszyku
Kooperacja w sieciach i łańcuchach dostaw 1.1. Sieć i łańcuch dostaw 1.1.1. Organizacja sieciowa i sieć biznesu 1.1.2. Rodzaje sieci 1.1.3. Sieci dostaw 1.1.4. Łańcuch dostaw i sieciowy łańcuch dostaw 1.2. Modele przedsiębiorstw w sieci 1.3. Dystrybucja w sieciach i łańcuchach dostaw 1.4. Determinanty marketingowe i logistyczne organizacji kanałów dystrybucji 1.5. Klient, konsument, odbiorca w sieciach i łańcuchach dostaw Logistyczna obsługa klienta 2.1. Ocena podmiotów w sieci dystrybucji 2.2. Obsługa klienta 2.2.1. Fazy obsługi klienta 2.2.2. Luki w obsłudze klienta 2.2.3. Elementy logistyczne obsługi klienta 2.3. Niezawodność 2.4. Elastyczność 2.5. Komunikacja i wygoda Analiza cyklu realizacji zamówienia 3.1. Etapy cyklu realizacji zamówienia 3.1.1. Atrybuty procesu 3.1.2. Proces i cykl realizacji zamówienia 3.1.3. Przebieg realizacji zamówienia 3.1.4. Realizacja zamówienia w systemie pull i push 3.1.5. Czas realizacji zamówienia 3.2. Mapa procesu jako narzędzie identyfikacji działań 3.2.1. Modele i diagramy procesu 3.2.2. Mapy procesu i mapowanie procesów 3.2.3. Procedura tworzenia map procesu 3.2.4. Diagram rybiej ości 3.2.5. Mapy relacji oraz sieci przepływu 3.3. Czas realizacji zamówienia jako miernik sprawności Ocena logistycznej obsługi klienta 4.1. Badania rynku i badania marketingowe 4.2. Metodyka badań ankietowych 4.2.1. Metody gromadzenia danych w badaniach ankietowych 4.2.2. Próba badawcza 4.2.3. Kwestionariusz ankietowy 4.3. Mierniki logistycznej obsługi klienta 4.4. Indeks satysfakcji klienta Pozycjonowanie strategii obsługi klientów 5.1. Segmentacja ryku 5.1.1. Segmentacja a priori 5.1.2. Segmentacja na podstawie analizy skupień 5.1.3. Metody przeprowadzania segmentacji 5.1.4. Pozycjonowanie klientów 5.1.5. Macierze pozycjonowania klienta 5.2. Wyznaczanie standardów obsługi 5.3. Strategie logistycznej obsługi klienta 5.4. Strategia efektywnej obsługi klienta 5.5. Strategie przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji 5.5.1. Strategie adaptacyjne 5.5.2. Strategie ukierunkowana na wzmacnianie odporności łańcucha dostaw 5.5.3. Macierz strategii przedsiębiorstwa flagowego w sieciowym łańcuchu dostaw 5.6. Zarządzanie relacjami z klientem – system komunikacji i wspomaganie informatyczne relacji Badanie poziomu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym Wyznaczanie standardów obsługi dla przedsiębiorstwa flagowego w sieci dostaw wyrobów hutniczych Diagnoza procesu realizacji zamówienia w branży elektrycznej
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 19 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138825, E 5147 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138824 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [209]-214. Netogr. s. 214.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności