158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5289 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [257]-263, 267. Netogr. s. 264-266. Wykaz aktów prawnych s. 267.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób zainteresowanych problematyką korporacji, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji, osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności