158660
No cover
Book
In basket
(Monografie / Politechnika Lubelska)
1. Teoretyczne aspekty postępowania konsumenta. 1.1. Pojęcia zachowania i postępowania konsumenta. 1.2. Geneza i rozwój teorii zachowania konsumentów. 1.3 Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym. 1.4. Operacyjny model postępowania konsumenta. 2. Czynniki kształtujące postępowanie konsumentów. 2.1. Potrzeby, pragnienia i motywacja. 2.2. Postawy i emocje. 2.3. Inne czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. 3. Osoba niepełnosprawna jako konsument. 3.1. Wprowadzenie w zagadnienie niepełnosprawności. 3.2. Polityka Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych wobec niepełnosprawności. 3.3. Sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy. 3.4. Marketing a segment konsumentów niepełnosprawnych. 3.5. Proces zakupowy konsumenta niepełnosprawnego.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 46 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5639 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 139793 N (1 egz.)
Notes:
General note
S. przytyt. logo, adres i nazwa: Politechnika Lubelska. Wydział Zarządzania.
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 98-119.
Additional physical form available note
Dostępny także w wersji elekrtonicznej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności