158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
1. Teoretyczne aspekty postępowania konsumenta. 1.1. Pojęcia zachowania i postępowania konsumenta. 1.2. Geneza i rozwój teorii zachowania konsumentów. 1.3 Zachowania konsumentów w ujęciu modelowym. 1.4. Operacyjny model postępowania konsumenta. 2. Czynniki kształtujące postępowanie konsumentów. 2.1. Potrzeby, pragnienia i motywacja. 2.2. Postawy i emocje. 2.3. Inne czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. 3. Osoba niepełnosprawna jako konsument. 3.1. Wprowadzenie w zagadnienie niepełnosprawności. 3.2. Polityka Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych wobec niepełnosprawności. 3.3. Sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy. 3.4. Marketing a segment konsumentów niepełnosprawnych. 3.5. Proces zakupowy konsumenta niepełnosprawnego.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 46 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5639 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139793 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
S. przytyt. logo, adres i nazwa: Politechnika Lubelska. Wydział Zarządzania.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 98-119.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępny także w wersji elekrtonicznej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności