158722
Book
In basket
(Zarządzanie)
Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka) Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter) Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak) Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter) Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak) Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska) Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski) Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski) Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło) Część piąta. Podejście do zmian w organizacji Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło) Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło) Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl) Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel) Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl) Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel) Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski) Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski) Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska) Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel) Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)
Sygnatura czytelni BMW: VII B 69 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5324, 146253 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 140018 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [367]-377 i przy rozdz. Indeks.
Target audience note
Dla wykładowców i studentów magisterkich studiów uzupełniających oraz menedżerskich studiów podpylomowych i doktoranckich, a także do praktyków wykorzystujących wiedzę o zarządzaniu na co dzień.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności