158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przyczynek do ekonomiki crowdfundingu 1.1. Koncepcja crowdfundingu 1.2. Segment rynkowy crowdfundingu i jego specyfika 1.3. Crowdfunding - wielość zastosowań gospodarczych 1.4. Ekonomika crowdfundingu - potrzeba badań 1.5. Cele i obszary badawcze ekonomiki szczegółowej Modele finansowania społecznościowego, strategie nagradzania i motywacje 2.1. Typologia modeli crowdfundingu 2.2. Strategie wynagradzania 2.3. Motywacje uczestników Segment rynkowy crowdfundingu - wydzielanie i pomiar - wyniki badań 3.1. Metodyka badań 3.2. Wydzielenie segmentu rynkowego - struktura modelowa 3.3. Statystyki wdrożeń według kontynentów i krajów 3.4. Rozmiary i struktura globalnej wartości 3.5. Segment rynkowy w perspektywie ewolucyjnej Modele donacyjne 4.1. Model donacyjny bez nagradzania - analiza struktury rynku 4.2. Model donacyjny z nagradzaniem niefinansowym 4.3. Analiza struktury rynku crowdfundingu sponsorskiego 4.4. Przedsprzedaż jako wariant modelu sponsorskiego Modele pożyczek społecznych 5.1. Istota pożyczek bezpośrednich 5.2. Wydzielanie i analiza segmentu rynkowego 5.3. Crowdfunding jako model finansowania mikrokredytów 5.4. Segment rynkowy mikrokredytowania i jego specyfika 5.5. Mikrokredyty w rysie historycznym Modele inwestycyjne i hybrydowe 6.1. Crowdfunding udziałowy i akcyjny 6.2. Equity-based crowdfunding. Etapy procesu inwestycyjnego 6.3. Community shares i crowdbonds 6.4. Crowdfunding jako metoda inwestowania w nieruchomości 6.5. Inne modele inwestycyjne 6.6. Segment rynkowy crowdinvestingu - struktura i rozmiary 6.7. Modele hybrydowe Ekonomika crowdfundingu - efektywność kampanii 7.1. Ekonomika crowdfundingu - podstawowe relacje 7.2. Statystyki platformy Ulule.com 7.3. Badanie wskaźników sukcesu na zbiorze platform 7.4. Determinanty efektywnej kampanii crowdfundingowej 7.5. Sukces w kampanii a jej tematyka i lokalizacja, z uwzględnieniem kryterium czasu. Wspieram.to jako studium przypadku 7.6. Efekty owczego pędu, gapowicza i mediów społecznościowych Crowdfunding - implikacje ekonomiczne 8.1. Crowdfunding w kreowaniu nowych miejsc pracy 8.2. Crowdfunding - implikacje dla firm 8.3. Crowdfunding - korzyści ekonomiczne i ryzyka
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 31 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141351 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5391 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera zbiór aneksów, w których zidentyfikowano aktywne serwisy crowdfundingu oraz ich podstawowe charakterystyki, a także zestawiono dostępne statystyki platform, według poszczególnych modeli.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [108]-113. Netogr. s. 113.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności