Crowdfunding
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Artykuły
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Giełzak Marcin (1987- )
(2)
Malinowski Bartosz Filip (1987- )
(2)
Dziuba Dariusz (1958- )
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz (1958- )
(1)
Eggers William D
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Forjasz Zbigniew
(1)
Królik-Kołtunik Katarzyna
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Macmillan Paul (1977- )
(1)
Malinowski Bartosz Filip
(1)
Motylska-Kuźma Anna
(1)
Myślak Dominika Agata
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Rzeszowski Jakub
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siudak Martyna Małgorzata
(1)
Skibińska-Fabrowska Ilona
(1)
Szopa Anna (1982- )
(1)
Szopik-Depczyńska Katarzyna
(1)
Łazorko Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Crowdfunding
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
Kultura Fizyczna
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Crowdfunding korporacyjny / Dariusz Tadeusz Dziuba. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 120 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [106]-120.
Tradycyjny” crowdfunding internetowy – istota, modele, strumienie wartości Koncepcja crowdfundingu korporacyjnego IBM jako pionier wdrożeń wewnętrznego crowdfundingu korporacyjnego Identyfikacja segmentu rynkowego. Crowdfunding korporacyjny wewnętrzny i zewnętrzny Specyfika segmentu rynkowego. Korzyści ekonomiczno-społeczne. Generowanie (otwartych) innowacji Zamiast zakończenia: crowdfunding korporacyjny – tendencje rozwoju
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6303 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera zbiór aneksów, w których zidentyfikowano aktywne serwisy crowdfundingu oraz ich podstawowe charakterystyki, a także zestawiono dostępne statystyki platform, według poszczególnych modeli.
Bibliogr. s. [108]-113. Netogr. s. 113.
Przyczynek do ekonomiki crowdfundingu 1.1. Koncepcja crowdfundingu 1.2. Segment rynkowy crowdfundingu i jego specyfika 1.3. Crowdfunding - wielość zastosowań gospodarczych 1.4. Ekonomika crowdfundingu - potrzeba badań 1.5. Cele i obszary badawcze ekonomiki szczegółowej Modele finansowania społecznościowego, strategie nagradzania i motywacje 2.1. Typologia modeli crowdfundingu 2.2. Strategie wynagradzania 2.3. Motywacje uczestników Segment rynkowy crowdfundingu - wydzielanie i pomiar - wyniki badań 3.1. Metodyka badań 3.2. Wydzielenie segmentu rynkowego - struktura modelowa 3.3. Statystyki wdrożeń według kontynentów i krajów 3.4. Rozmiary i struktura globalnej wartości 3.5. Segment rynkowy w perspektywie ewolucyjnej Modele donacyjne 4.1. Model donacyjny bez nagradzania - analiza struktury rynku 4.2. Model donacyjny z nagradzaniem niefinansowym 4.3. Analiza struktury rynku crowdfundingu sponsorskiego 4.4. Przedsprzedaż jako wariant modelu sponsorskiego Modele pożyczek społecznych 5.1. Istota pożyczek bezpośrednich 5.2. Wydzielanie i analiza segmentu rynkowego 5.3. Crowdfunding jako model finansowania mikrokredytów 5.4. Segment rynkowy mikrokredytowania i jego specyfika 5.5. Mikrokredyty w rysie historycznym Modele inwestycyjne i hybrydowe 6.1. Crowdfunding udziałowy i akcyjny 6.2. Equity-based crowdfunding. Etapy procesu inwestycyjnego 6.3. Community shares i crowdbonds 6.4. Crowdfunding jako metoda inwestowania w nieruchomości 6.5. Inne modele inwestycyjne 6.6. Segment rynkowy crowdinvestingu - struktura i rozmiary 6.7. Modele hybrydowe Ekonomika crowdfundingu - efektywność kampanii 7.1. Ekonomika crowdfundingu - podstawowe relacje 7.2. Statystyki platformy Ulule.com 7.3. Badanie wskaźników sukcesu na zbiorze platform 7.4. Determinanty efektywnej kampanii crowdfundingowej 7.5. Sukces w kampanii a jej tematyka i lokalizacja, z uwzględnieniem kryterium czasu. Wspieram.to jako studium przypadku 7.6. Efekty owczego pędu, gapowicza i mediów społecznościowych Crowdfunding - implikacje ekonomiczne 8.1. Crowdfunding w kreowaniu nowych miejsc pracy 8.2. Crowdfunding - implikacje dla firm 8.3. Crowdfunding - korzyści ekonomiczne i ryzyka
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141351 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5391 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139013 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach 107-118.
Istota procesów innowacyjnych i ich determinanty Istota i rodzaje innowacji Rola procesów innowacyjnych we współczesnej gospodarce Działolność B+R jako źródło innowacji Rola czynnika ludzkiego w działalności innowacyjnej Dziłalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce Uwarunkowania aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw Nakłady i efekty działalności innowacyjnej Źródła informacji dla działalności innowacyjnej Bariery innowacyjności Źródła finansowania innowacyjnych projektów Dzielenie się i crowdsourcing jako innowacyjne formy działalności organizacji Koncepcja ekonomii dzielenia się Społeczności wirtualne w sharing economy Crowdsourcing Formy crowdsoursingu Crowdfounding jako innowacyjna forma finansowania Definicja i klasyfikacja crowdfundingu Rozwój crowdfundingu na świecie Crowdfunding w Polsce Prawno-podatkowe aspekty crowdfundingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145036 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5755 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
1. Produkty strukturyzowane w świetle badań literaturowych (Joanna Świderska) 11 2. Ocena wartości ziemi jako podstawa inwestycji alternatywnych (Vitaliy Humeniuk, Lidiya Seniv, Zhanna Poplavska) 23 3. Nieruchomości i aktywa emocjonalne jako alternatywne formy lokowania nadwyżek finansowych gospodarstw domowych (na podstawie badania) (Ewelina Idziak) 35 4. The effect of social media on liquidity of investment wines (Paweł Oleksy, Marcin Czupryna) 47 5. Freeporty - raje podatkowe dla kolekcjonerów dzieł sztuki. Aspekty prawno-podatkowe (Ewelina Badura) 63 6. Nadzór nad rynkiem kryptoaktywów w świetle projektu rozporządzenia MiCA - najnowsze wyzwania i tendencje regulacyjne cyfrowej stabilności i odpowiedzialności na rynku finansowym UE (Magdalena Fedorowicz) 75 7. Ukryte koszty kryptowalut (Małgorzata Burchard-Dziubińska) 89 8. Wykorzystanie stablecoinów jako instrumentów zdecentralizowanych finansów (DeFi) służących do budowy kryptowalutowego portfela inwestycyjnego (Tomasz Swaczyna) 103 9. Dywersyfikacja portfela inwestycyjnego jako forma ochrony kapitału podczas kryzysu pandemicznego (Małgorzata Czuchryta) 117 10. Wpływ pandemii COVID-19 na zasoby złota w funduszach ETF (Maria Czech, Blandyna Puszer) 131 11. Crowdfunding o charakterze udziałowym jako inwestycja alternatywna. Ekonomia współdzielenia w praktyce na przykładzie platformy Beesfound (Dariusz Andrejuk) 147
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152039 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Startup, który dużo może / Bartosz Filip Malinowski. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 7, s. 52-54. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tłum finansował od zawsze Definiując crowdfunding Crowdfunding to (prawie) same zalety Proces crowdfundingu Typy i rodzaje crowdfundingu Niezbędnik 5P crowdfundingu Pomysł Plemię Plan Prezentacja Promocja/PR 5P i tysiące niewiadomych Dlaczego Tłum? (I inne trudne pytania) Łyżka dziegciu, beczka miodu Pytanie 1. Czemu akurat crowdfunding? Pytanie 2. Czy możesz właściwie sformułować swoje cele? Pytanie 3. Dlaczego Tłum miałby wesprzeć Twój pomysł? Pytanie 4. Czy rozumiesz i akceptujesz zasady? Wybór modelu i sposobu finansowania przez Tłum Wybór platformy "Trzecia droga"1 i druga też Wyznaczenie celu finansowego i czasu trwania zbiórki Wyznaczenie celu finansowego (funding goal) Wyznaczenie celów dodatkowych (stretch goals) Wyznaczenie czasu trwania zbiórki Dobór nagród i budowanie struktury nagród Dobór nagród (perk selection) Konstruowanie poziomów nagród (perk pricing & structuring) Przygotowanie prezentacji Ty Opowieść projektu (story) Materiały i aspekt wizualny Opis projektu (project description) Wideoprezentacja (video pitch) Promocja/PR przed startem zbiórki Z czym, do kogo, jak i po co? Mobilizacja Twojego Plemienia Pokrewne Plemiona i partnerzy Media i liderzy opinii Tuż przed startem Promocja/PR po starcie zbiórki Pierwsze kilkadziesiąt godzin Kolejne kilkadziesiąt godzin Co dalej? Zarządzanie kryzysowe Koniec kampanii... początek pracy Scenariusz nr 1: Sukces Scenariusz nr 2: Porażka Imperialne rozmowy przy piwie. Wywiad z organizatorami zbiórki "Piwne imperium" "Baliśmy się, że dojdziemy do 100 tys. zł". Wywiad z organizatorami zbiórki Space is More Budując zbrojownię. Wywiad z organizatorem zbiórki The Armory Wizytówka w postaci wydanej płyty. Wywiad z zespołem Yoga Terror Dziennik kampanii Ostatnie dni przed startem 30 dni kampanii Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145674, 145673 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [173]-182.
Kapitał finansowy w teorii finansów przedsiębiorstwa Pojęcie kapitału i jego klasyfikacja Kapitał własny i jego rola Kapitał obcy i jego rola Kapitał zamienny Rentowność kapitału Koszt kapitału Koszt kapitału własnego Koszt kapitału obcego Struktura kapitału a strategia finansowa w przedsiębiorstwie Źródła finansowania przedsiębiorstwa Struktura kapitału - istota Struktura kapitału - teoria i optymalizacja Pojęcie strategii finansowej przedsiębiorstwa Czynniki wyznaczające strategie finansowe Tempo wzrostu zrównoważonego i tempo wzrostu sprzedaży Rentowność kapitału zainwestowanego a koszt kapitału Ryzyko finansowe a struktura kapitału i strategia finansowa Macierz strategii finansowych w przedsiębiorstwie Cykl życia przedsiębiorstwa a strategia finansowa Rynek alternatywnych źródeł finansowania jako komponent rynku finansowego Rynek azjatycki Rynek amerykański Rynek brytyjski Rynek europejski Rynek polski Pożyczki na rynku alternatywnych źródeł finansowania Pożyczki P2P - geneza i charakterystyka Modele pożyczek P2P Koszty związane z finansowaniem pożyczkami P2P Ryzyko finansowe a pożyczki P2P Pożyczki P2P a tradycyjne źródła długu Crowdfunding jako forma finansowania społecznego Crowdfunding - geneza i charakterystyka Modele crowdfundingu Crowdfunding donacyjny Crowdfunding udziałowy Crowdfunding vs. tradycyjne źródła finansowania Finansowanie projektów wysokiego ryzyka a alternatywne źródła finansowania Venture capital i venture debt a private equity Rynek venture capital i venture debt. Proces inwestycji VC i VD Koszt kapitału Ryzyko związane z finansowaniem Venture capital i venture debt vs. tradycyjne źródła fnansowania Inwestorzy indywidualni na alternatywnym rynku finansowym Definicja oraz profl business angel i HNWI Rynek business angels i HNWI. Procedura finansowania Koszty finansowania Ryzyko Business angels i HNWI vs. tradycyjne źródła finansowania Finansowanie hybrydowe w formule mezzanine wobec zapotrzebowania na kapitał inwestycyjny Definicja mezzanine capital Rynek mezzanine capital Procedura pozyskania finansowania Koszt kapitału Ryzyko Mezzanine capital vs. tradycyjne źródła finansowania Initial coin offering (ico) jako nowa formuła pozyskiwania finansowania projektów biznesowych bazująca na technologii blockchain Definicja ICO Rynek ICO Procedura pozyskania finansowania Koszt kapitału Ryzyko ICO vs. tradycyjne źródła finansowania
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147968 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6016 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143433 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Crowdfunding w Polsce / pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy . - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018. - 319, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
CROWDFUNDING - ISTOTA ZJAWISKA Anna Pluszyńska Crowdfunding - historia i definiowanie Anna Szopa Charakterystyka modeli i platform crowdfundingowych w Polsce Katarzyna Żukrowska Crowdfunding w Polsce na tle doświadczeń Stanów Zjednoczonych i wybranych krajów europejskich Krystyna Mitręga-Niestrój Crowdfunding w Polsce na tle doświadczeń wybranych krajów rozwijających się w Azji i Afryce Katarzyna Kozioł-Nadolna Crowdfunding a model otwartej innowacji Magdalena Gostkowska-Drzewicka Perspektywy rozwoju rynku crowdfundingu w Polsce CROWDFUNDING W ORGANIZACJACH Magdalena Frańczuk Instytucja crowdfundingu w świetle unijnych i polskich regulacji prawnych Dariusz Gibasiewicz Podatkowe aspekty crowdfundingu w Polsce Aneta Ewa Waszkiewicz Crowdfunding jako odpowiedź na potrzeby sektora MŚP w Polsce Dominika Kordela Wykorzystanie crowdfundingu w finansowaniu wczesnych faz rozwoju przedsiębiorstwa RÓŻNE OBLICZA CROWDFUNDINGU Blanka Brzozowska Crowdfunding w Polsce w perspektywie kulturoznawczej Katarzyna Golonka Człowiek czy pieniądze - transformacja koncepcji crowdfundingu Agnieszka Soból "Siła tłumu" - crowdsourcing i crowdfunding w zrównoważonym rozwoju miast CROWDFUNDING - STUDIA PRZYPADKÓW Anna Pluszyńska, Agnieszka Konior Festiwal Kultury i Mediów Polikultura jako przykład kampanii crowdfundingowej w kulturze Maria Katarzyna Grzegorzewska, Gabriela Kuc-Stefaniuk Crowdfunding jako zjawisko aktywizujące społeczności małych i średnich miast na przykładzie Białej Podlaskiej Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński, Joanna Adamska-Mieruszewska Charakterystyka inicjatyw crowdfundingowych w Polsce na przykładzie wybranych branż sektora kreatywnego Roman Wosiek Nowoczesne usługi finansowe. Social lending w sektorze przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146708 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Crowdfunding jako źródło finansowania klubów sportowych. / Jakub Rzeszowski W: Magazyn Trenera Rok 2018, nr 56, s. 31-33. - 2018.
Bibliografia na stronach 33-33
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności