158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Ewolucja w sektorze elektroenergetycznym 1.1. Istota energii w rozwoju gospodarczym 1.1.1. Globalny wzrost popytu i podaży energii 1.1.2. Gwałtowny wzrost populacji świata 1.1.3. Nadzwyczajny rozwój średniej klasy dochodowej 1.1.4. Efekt cieplarniany 1.1.5. Rosnąca rola energii elektrycznej w rozwoju gospodarczym 1.2. Progresywna transformacja sektora elektroenergetycznego 1.2.1. Restrukturyzacja 1.2.2. Podstawowe aspekty pionowej integracji monopolu 1.2.3. Regulacja monopoli 1.2.4. Niezależni producenci 1.2.5. Punkt zwrotny 1.2.6. Dwa historyczne rozporządzenia 1.3. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego 1.4. Deregulacja 1.4.1. Konkurencja w fazie wytwarzania 1.4.2. Swobodny dostęp do sieci przemysłowych 1.4.3. Wheeling - przesył Rozdział 2. Warunki pomyślnego funkcjonowania konkurencji w elektroenergetyce 2.1. Koncepcja inteligentnej sieci 2.2. System dynamicznego ustalania cen 2.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji 2.4. Zdecentralizowane wytwarzanie 2.5. Nowe modele biznesowe 2.5.1. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne 2.5.1.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej 2.5.1.2. Wymagane kompetencje 2.5.1.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej 2.5.2. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych 2.5.2.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych 2.5.2.2. Poprawa efektywności energetycznej jako źródło zysku 2.5.2.3. Alianse i specjalne relacje marketingowe Rozdział 3. Rynki energii i usług elektroenergetycznych 3.1. Rynki i miejsca rynku 3.2. Podstawowe kategorie rynku energii i usług elektroenergetycznych 3.2.1. Rynek konkurencyjny energii elektrycznej 3.2.2. Rynek energii elektrycznej w Polsce 3.2.2.1. Rynek hurtowy 3.2.2.2. Rynek detaliczny 3.2.2.3. Rynek bilansujący 3.2.3. Rynek usług elektroenergetycznych 3.2.4. Rynek jakości energii elektrycznej Rozdział 4. Marketing w firmie elektroenergetycznej 4.1. Koncepcja marketingu 4.2. Marketing energii elektrycznej i usług elektroenergetycznych 4.3. Proces zarządzania marketingiem 4.3.1. Ocena makrootoczenia i wewnętrznej sytuacji firmy 4.3.2. Selekcja rynków docelowych 4.3.3. Opracowywanie łańcuchów wartości dla odbiorców 4.3.4. Wyznaczanie pozycji firmy w docelowych segmentach rynku Rozdział 5. Strategia marketingu firmy elektroenergetycznej 5.1. Istota i miejsce strategii marketingu 5.2. Formułowanie strategii biznesowej na rynku usług elektroenergetycznych 5.3. Kształtowanie kompozycji instrumentów i działań marketingowych 5.3.1. Produkt 5.3.2. Cena 5.3.3. Miejsce 5.3.4. Promocja 5.4. Współzależności w procesie zarządzania marketingiem Rozdział 6. Planowanie strategiczne marketingu 6.1. Proces strategicznego planowania marketingu 6.2. Zintegrowane planowanie projektu 6.2.1. Koncepcja zagregowanego planowania projektu 6.2.2. Proces i zasady zintegrowanego planowania projektu 6.2.3. Dane wejściowe 6.2.4. Wybór strategicznych kierunków 6.2.5. Optymalizacja i zarządzanie portfelem projektów nowego produktu/usługi 6.2.6. Narzędzia analityczne stosowane w ZPP Rozdział 7. Przykłady zagregowanego planu projektu 7.1. Przykład A. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie kontroli, analizy i monitorowania 7.1.1. Pochodzenie koncepcji 7.1.2. Ocena makrootoczenia 7.1.3. Analiza rynku 7.1.4. Ocena konkurencji 7.1.5. Proponowane rozwiązania 7.1.6. Analiza techniczna 7.1.7. Analiza finansowa 7.1.8. Plan marketingu 7.2. Przykład B. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie wytwarzania awaryjnego 7.2.1. Uzasadnienie koncepcji 7.2.2. Niezaspokojone podstawowe potrzeby odbiorcy 7.2.3. Uzasadnienie wyboru produktu 7.2.4. Rynek 7.2.5. Analiza konkurencji 7.2.6. Analiza techniczna 7.2.7. Opcje produktu „kompleksowe rozwiązanie pod klucz" 7.2.8. Definicja docelowego segmentu rynku 7.2.9. Cechy wyróżniające koncepcje zintegrowanego zestawu produktu i usługi 7.2.10. Analiza finansowa 7.2.11. Plany komercjalizacji Załącznik A. Ewolucja rozwoju klasycznej koncepcji marketingu 1. Początek formułowania myśli marketingowej 2. Konwencjonalne myślenie marketingowe 3. Słabości konwencjonalnego myślenia marketingowego 4. Potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingu 4.1. Marketing relacji 4.2. Marketing zintegrowany 4.3. Nowa koncepcja marketingu masowego
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX Ó 155
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144321 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [237]-242.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, personelu nietechnicznego i technicznego, a także kadry naukowej i studentów wyższych szkół ekonomicznych, zarządzania i technicznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności