Krawiec Franciszek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Krawiec Franciszek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Przedsiębiorstwa
(4)
Elektroenergetyka
(3)
Innowacje
(3)
Zarządzanie
(3)
Energetyka
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Energia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kotter, John (1947
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Rynek energii elektrycznej
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 10708 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118442 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-304.
Dla menedżerów i członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji rządowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, pozostałego personelu nietechnicznego i technicznego, odbiorców, a także dla profesorów, młodej kadry naukowej i studentów wyższych szkół ekonomicznych, zarządzania i technicznych.
Energia 1.1. Pojęcie energii 1.2. Źródła energii 1.2.1. Nieodnawialne paliwa organiczne 1.2.2. Odnawialne źródła energii 1.3. Istota energii w rozwoju gospodarczym Energia elektryczna 2.1. Pojęcie elektryczności 2.2. Fundamentalne aspekty wytwarzania energii elektrycznej 2.3. Generatory energii elektrycznej 2.4. Jednostki wytwórcze i główne napędy Sieci przesyłowe i dystrybucyjne 3.1. Elementy składowe systemu przesyłu i dystrybucji 3.2. Podstawowe wyrażenia w fazie przesyłu 3.3. Podstawowe funkcje linii przesyłowych 3.4. Linie dystrybucyjne Ewolucja i rozwój sektora elektroenergetycznego 4.1. Rys historyczny 4.2. Transformacja sektora elektroenergetycznego Transformacja polskiego sektora elektroenergetycznego 5.1. Restrukturyzacja sektora elektroenergetycznego 5.2. Koncepcja zliberalizowanego rynku energii elektrycznej po 1996 roku 5.3. Kierunki dalszej transformacji sektora elektroenergetycznego 5.4. Dalsza restrukturyzacja i przekształcenia własnościowe 5.5. Kontrowersje wokół kierunków zmian w polskim sektorze elektroenergetycznym Wprowadzenie do ekonomii energii elektrycznej 6.1. Podstawowe koncepcje 6.2. Krzywe dziennego obciążenia i krzywe trwania obciążenia systemu elektroenergetycznego 6.3. Ekonomiczna dyspozycja mocy systemu elektroenergetycznego 6.4. Kilka obserwacji dotyczących taryf Nowe modele biznesowe 7.1. Dwie struktury sektora elektroenergetycznego 7.2. Korzyści konkurencji 7.3. Czy deregulacja odniesie sukces w warunkach inteligentnych sieci? 7.3.1. Koncepcja inteligentnej sieci 7.3.2. System dynamicznego ustalania cen 7.3.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji 7.4. Zdecentralizowane wytwarzanie 7.5. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne 7.5.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej 7.5.2. Wymagane kompetencje 7.5.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej 7.6. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych 7.6.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych 7.6.2. Efektywność energetyczna jako źródło zysku Planowanie rozwoju elektroenergetyki 8.1. Tradycyjne planowanie rozwoju 8.2. Zintegrowane planowanie rozwoju 8.2.1. Podstawowe elementy zintegrowanego planowania rozwoju 8.2.2. Przegląd metod prognozowania zapotrzebowania na moc i energię 8.2.3. Planowanie DSM 8.2.4. Planowanie wytwarzania Zarys nowych koncepcji planowania rozwoju 9.1. Planowanie rozwoju w okresie transformacji 9.2. Koncepcja lokalnego zintegrowanego planowania rozwoju 9.3. Koncepcja zintegrowanego planowania rozwoju oparta na zasadzie wartości 9.4. Zintegrowane planowanie w Polsce
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX W 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132474 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38362 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [265]-269.
Dla menedżerów, członków zarządu firm energetycznych, pracowników agencji państwowych, finansistow, marketingowców, studentów oraz pracowników wyższych szkół ekonomicznych, zarządzania i technicznych.
System elektroenergetyczny 1.1. Energia elektryczna 1.2. Podstawowe elementy składowe systemu elektroenergetycznego 1.2.1. Wytwarzanie 1.2.2. Przesył 1.2.3. Dystrybucja 1.2.4. Dysponowanie mocą i rola operatora systemu 1.3. Cztery prawdy techniczne o energii elektrycznej 2. Wprowadzenie do ekonomiki energii elektrycznej 2.1. Pewne podstawowe koncepcje 2.2. Krzywe dobowego obciążenia i krzywe trwania obciążenia systemu elektroenergetycznego 2.3. Ekonomiczny rozdział mocy w systemie elektroenergetycznym 2.4. Kilka obserwacji dotyczących taryf 3. Sektor elektroenergetyczny 3.1. Tradycyjny sektor elektroenergetyczny 3.2. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego 3.3. Podstawowe aspekty pionowej integracji i monopolu 3.4. Regulacja monopoli 3.5. Transformacja sektora elektroenergetycznego 4. Zakres transformacji sektora elektroenergetycznego w wybranych krajach 4.1. Rys historyczny 4.2. Wielka Brytania 4.3. Stany Zjednoczone 5. Transformacja polskiego sektora elektroenergetycznego 5.1. Restrukturyzacja 5.2. Koncepcja zliberalizowanego rynku energii elektrycznej 1996 roku 5.3. Kierunki dalszej transformacji sektora elektroenergetycznego 5.4. Dalsze restrukturyzacje i przekształcenia własnościowe 5.5. Kontrowersje wokół kierunków zmian w polskim sektorze elektroenergetycznym 6. Wprowadzenie konkurencji do zrestrukturyzowanego sektora elektroenergetycznego 6.1. Korzyści konkurencji 6.2. Fazy sektora kwalifikujące się do wprowadzenia konkurencji 6.3. Cztery modele konkurencji dla sektora elektroenergetycznego 6.4. Restrukturyzacja istniejących przedsiębiorstw 6.4.1. Naturalni sprzymierzeńcy – wytwarzanie i sprzedaż detaliczna 6.4.2. Distco ze stowarzyszonym wytwarzaniem 6.4.3. Konflikt interesu – przesył i dyspozycja z wytwarzaniem 6.4.4. Konflikt interesu – Distco ze sprzedażą detaliczną w Modelu 4 6.4.5. Pozbawienie wytwarzania z przyczyny siły rynku 6.4.6. Podział dla potrzeb wyceny 6.5. Zapewnianie rynków konkurencyjnych 6.5.1. Rynki i miejsca rynku 6.5.2. Wymogi rynków konkurencyjnych 7. Wymogi konkurencji po stronie popytu 7.1. Rola popytu na rynkach 7.2. Elastyczność popytu 7.3. Nieelastyczny popyt i górne limity cenowe 8. Wymogi konkurencji: strona podażowa 8.1. Siła rynku i sposoby jej stosowania 8.2. Nowo zderegulowane rynki 8.3. Rozwiązania siły rynku energii elektrycznej 8.4. Górne limity ceny, ograniczenia licytacji i kontrola zysku 8.5. Małe rynki, duże zakłady i produkty drugorzędne 8.6. Przewidywanie i wykrywanie siły rynku 8.7. Elastyczność podaży 8.8. Kwestie środowiskowe 8.9. Metody kontroli 9. Miejsca i zasady zawierania transakcji kupna i sprzedaży 9.1. Zasady rządzące rynkiem 9.2. Uzgodnienia w zakresie obrotu energią elektryczną 9.3. Elementy strukturalne uzgodnień obrotu 9.4. Modele porozumień handlowych 9.4.1. Model preferowany 9.4.2. Model handlowy zintegrowany 9.4.3. Model handlowy wheeling 9.4.4. Zdecentralizowany model handlowy 9.5. Usługi pomocnicze 9.6. Podsumowanie modeli handlowych 10. Model biznesowy przesyłu energii elektrycznej 10.1. Działalność w fazie przesyłu 10.2. Dostęp długookresowy 10.3. Ustalanie ceny za przesył 10.4. Rozwój sieci przesyłowej 10.5. Prawa do przesyłu 10.6. Posiadanie i kontrola 11. Biznes detaliczny i dystrybucyjny 11.1. Ewentualna konfiguracja systemu dostępu detalicznego 11.2. Konkurencyjny rynek hurtowy 11.3. Konkurujący detaliści 11.4. Rozliczenie dostępu detalicznego do sieci przesyłowej 11.5. Kwestie związane z pomiarem 11.6. Czy kompania dystrybucyjna powinna świadczyć usługi detaliczne po cenach regulowanych? 12. Czy konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym odniesie sukces? 12.1. Koncepcja inteligentnych sieci 12.2. System dynamicznego ustalania cen 12.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i deregulacji detalicznej 12.4. Zdecentralizowane wytwarzanie 12.5. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne 12.5.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej 12.5.2. Wymagane kompetencje 12.5.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej 12.6. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych 12.6.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych 12.6.2. Efektywność energetyczna jako źródło zysku
Sygnatura czytelni BMW: VII H 168 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14166 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [157-160].
Dla menedżerów, konsultantów zarządzania, a także studentów kierunków: zarządzania, socjologii, psychologii zarządzania, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz wykładowców i kadry akademickiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 55 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129622 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [237]-242.
Dla menedżerów, członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, personelu nietechnicznego i technicznego, a także kadry naukowej i studentów wyższych szkół ekonomicznych, zarządzania i technicznych.
Rozdział 1. Ewolucja w sektorze elektroenergetycznym 1.1. Istota energii w rozwoju gospodarczym 1.1.1. Globalny wzrost popytu i podaży energii 1.1.2. Gwałtowny wzrost populacji świata 1.1.3. Nadzwyczajny rozwój średniej klasy dochodowej 1.1.4. Efekt cieplarniany 1.1.5. Rosnąca rola energii elektrycznej w rozwoju gospodarczym 1.2. Progresywna transformacja sektora elektroenergetycznego 1.2.1. Restrukturyzacja 1.2.2. Podstawowe aspekty pionowej integracji monopolu 1.2.3. Regulacja monopoli 1.2.4. Niezależni producenci 1.2.5. Punkt zwrotny 1.2.6. Dwa historyczne rozporządzenia 1.3. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego 1.4. Deregulacja 1.4.1. Konkurencja w fazie wytwarzania 1.4.2. Swobodny dostęp do sieci przemysłowych 1.4.3. Wheeling - przesył Rozdział 2. Warunki pomyślnego funkcjonowania konkurencji w elektroenergetyce 2.1. Koncepcja inteligentnej sieci 2.2. System dynamicznego ustalania cen 2.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji 2.4. Zdecentralizowane wytwarzanie 2.5. Nowe modele biznesowe 2.5.1. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne 2.5.1.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej 2.5.1.2. Wymagane kompetencje 2.5.1.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej 2.5.2. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych 2.5.2.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych 2.5.2.2. Poprawa efektywności energetycznej jako źródło zysku 2.5.2.3. Alianse i specjalne relacje marketingowe Rozdział 3. Rynki energii i usług elektroenergetycznych 3.1. Rynki i miejsca rynku 3.2. Podstawowe kategorie rynku energii i usług elektroenergetycznych 3.2.1. Rynek konkurencyjny energii elektrycznej 3.2.2. Rynek energii elektrycznej w Polsce 3.2.2.1. Rynek hurtowy 3.2.2.2. Rynek detaliczny 3.2.2.3. Rynek bilansujący 3.2.3. Rynek usług elektroenergetycznych 3.2.4. Rynek jakości energii elektrycznej Rozdział 4. Marketing w firmie elektroenergetycznej 4.1. Koncepcja marketingu 4.2. Marketing energii elektrycznej i usług elektroenergetycznych 4.3. Proces zarządzania marketingiem 4.3.1. Ocena makrootoczenia i wewnętrznej sytuacji firmy 4.3.2. Selekcja rynków docelowych 4.3.3. Opracowywanie łańcuchów wartości dla odbiorców 4.3.4. Wyznaczanie pozycji firmy w docelowych segmentach rynku Rozdział 5. Strategia marketingu firmy elektroenergetycznej 5.1. Istota i miejsce strategii marketingu 5.2. Formułowanie strategii biznesowej na rynku usług elektroenergetycznych 5.3. Kształtowanie kompozycji instrumentów i działań marketingowych 5.3.1. Produkt 5.3.2. Cena 5.3.3. Miejsce 5.3.4. Promocja 5.4. Współzależności w procesie zarządzania marketingiem Rozdział 6. Planowanie strategiczne marketingu 6.1. Proces strategicznego planowania marketingu 6.2. Zintegrowane planowanie projektu 6.2.1. Koncepcja zagregowanego planowania projektu 6.2.2. Proces i zasady zintegrowanego planowania projektu 6.2.3. Dane wejściowe 6.2.4. Wybór strategicznych kierunków 6.2.5. Optymalizacja i zarządzanie portfelem projektów nowego produktu/usługi 6.2.6. Narzędzia analityczne stosowane w ZPP Rozdział 7. Przykłady zagregowanego planu projektu 7.1. Przykład A. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie kontroli, analizy i monitorowania 7.1.1. Pochodzenie koncepcji 7.1.2. Ocena makrootoczenia 7.1.3. Analiza rynku 7.1.4. Ocena konkurencji 7.1.5. Proponowane rozwiązania 7.1.6. Analiza techniczna 7.1.7. Analiza finansowa 7.1.8. Plan marketingu 7.2. Przykład B. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie wytwarzania awaryjnego 7.2.1. Uzasadnienie koncepcji 7.2.2. Niezaspokojone podstawowe potrzeby odbiorcy 7.2.3. Uzasadnienie wyboru produktu 7.2.4. Rynek 7.2.5. Analiza konkurencji 7.2.6. Analiza techniczna 7.2.7. Opcje produktu „kompleksowe rozwiązanie pod klucz" 7.2.8. Definicja docelowego segmentu rynku 7.2.9. Cechy wyróżniające koncepcje zintegrowanego zestawu produktu i usługi 7.2.10. Analiza finansowa 7.2.11. Plany komercjalizacji Załącznik A. Ewolucja rozwoju klasycznej koncepcji marketingu 1. Początek formułowania myśli marketingowej 2. Konwencjonalne myślenie marketingowe 3. Słabości konwencjonalnego myślenia marketingowego 4. Potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingu 4.1. Marketing relacji 4.2. Marketing zintegrowany 4.3. Nowa koncepcja marketingu masowego
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX Ó 155
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144321 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Rola odnawialnych źródeł energii w rozwiązywaniu globalnego kryzysu energetycznego Franciszek Krawiec 1.1. Pierwotne źródła energii 1.2. Energia elektryczna 1.3. OZE w okresie kryzysu naftowego 1.4. OZE w nowej erze globalnego popytu i podaży energii 1.5. Potrzeba zielonej rewolucji Perspektywy rozwoju Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) w Polsce do 2020 roku Jarosław Juściński 2.1. Aktualny stan polskiej energetyki 2.2. Kierunki i perspektywy rozwoju polskiej energetyki 2.3. Możliwości wykorzystania OZE 2.4. Energetyka jądrowa Biopaliwa Ewa Klugmann-Radziemska, Piotr Meler, Krzysztof Ciunel, Witold Lewandowski 3.1. Charakterystyka i klasyfikacja biopaliw 3.2. Regulacje prawne dotyczące rynku biopaliw 3.3. Światowa produkcja biopaliw 3.4. Potencjał rolniczy i produkcja biopaliw w Polsce 3.5. Indywidualna produkcja biodiesla 3.6. Szanse rozwoju rynku biopaliw Wybrane problemy rozwoju sektora biogazu rolniczego w Polsce Adam Kupczyk, Agnieszka Wójcik, Maria Majkowska 4.1. Energia jako motor rozwoju 4.2. Rozwój energetyki biogazowej na kontynentach 4.3. Wzrost znaczenia odpadów i surowców ubocznych 4.4. Biogaz w Polsce 4.5. Bariery rozwoju biogazowni rolniczych w Polsce 4.6. Warianty rozwoju sektora biogazu rolniczego w Polsce. Stan i kierunki rozwoju biomasy dla potrzeb elektroenergetyki polskiej Jan W. Dubas 5.1. Zasoby biomasy możliwej do pozyskania dla elektroenergetyki 5.2. Podstawowe składniki biomasy 5.3. Zapotrzebowanie na biomasę ze strony elektroenergetyki 5.4. Konieczne kierunki zmian Energetyka wiatrowa Andrzej Chochowski 6.1. Zasoby energetyczne wiatru 6.2. Technologie pozyskiwania energii wiatru 6.3. Potencjał i rozwój energetyki wiatrowej w Polsce Stan i kierunki rozwoju energetyki wiatrowej w USA Stella Krawiec 7.1. Zapotrzebowanie na energię elektryczną 7.2. Źródła wytwarzania energii elektrycznej 7.3. Odnawialne źródła produkcji energii elektrycznej 7.4. Turbogeneratory wiatrowe 7.5. Integracja systemów energetyki wiatrowej z systemem energetycznym 7.6. Sieci przesyłowe i infrastruktura 7.7. Koszt i cena energii wiatrowej Rozwój technologii fotowoltaicznych na świecie w dobie ogólnoświatowego kryzysu Ewa Klugmann-Radziemska 8.1. Źródło energii dla systemów PV - Słońce 8.2. Fotowoltaika na świecie - ciągły rozwój 8.3. Podstawowy surowiec - krzem 8.4. Polityka wspierająca rozwój OZE, w tym fotowoltaiki 8.5. Analiza ekonomiczna inwestycji fotowoltaicznych 8.6. Regulacje prawne i programy wspierające rozwój fotowoltaiki w poszczególnych państwach Photovoltaics technology beyond the tipping point: the new energy revolution Lawrence L. Kazmerski 9.1. A Look at Policies, Progress, and Prognosis 9.2. The Technologies 9.2.1. Evolutionary Technologies 9.2.2. Disruptive Technologies 9.2.3. Revolutionary Photovoltaics: The Race Toward the Next Generations 9.3. Summary and Future
Sygnatura czytelni BMW: VII I 98 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX W 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 12207 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125422 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-228.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2476 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-218.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 25 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109728 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1835 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi / Frank Krawiec. - Warszawa : Difin, 2000. - 218 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [211]-218.
DEFINICJA PROJEKTU 2.1.Okresowość 2.2.Innowacyjność produktu lub usługi 2.3.Siły napędowe innowacyjności 2.4.Ryzyko rozwoju nowego produktu KONCEPCJE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM INNOWACYJNYM 3.1.Pojęcie zarządzania projektem 3.2.Fazy projektu innowacyjnego 3.3.Cykl życia projektu innowacyjnego 3.4.Strony zainteresowane projektem innowacyjnym 3.5.Wpływ struktur organizacyjnych na projekt innowacyjny 3.6.Rola wiedzy i umiejętności zarządu w zarządzaniu projektem innowacyjnym 3.7.Wpływy społeczno-ekonomiczne STRATEGIE INNOWACJI PRODUKTU 4.1.Istota i miejsce strategii innowacji produktu 4.2.Alternatywne strategie innowacji produktu 4.2.1.Strategie bierne 4.2.2.Strategie proaktywne 4.2.3.Uwarunkowania wyboru strategii 4.3.Korelacja badań i marketingu w innowacji produktu 4.4.Współdziałanie wielofunkcyjne w innowacji produktu PROCES TWORZENIA PORTFELA PROJEKTÓW NOWEGO PRODUKTU 5.1.Parametry docelowe innowacji produktu 5.2.Rola i źródła informacji 5.2.1. Źródła informacji 5.3.Strategiczna mapa możliwości 5.4.Wstępny portfel pomysłów nowego produktu 5.5.Analiza szczegółowa i opracowywanie planu możliwości biznesowych 5.5.1.Badania rynkowe 5.5.2.Ocena konkurencji 5.5.3.Szczegółowa analiza techniczna 5.5.4.Analiza finansowa 5.5.5.Portfel końcowy projektów nowego produktu 5.5.6.Plan dalszych działań STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM I ROZWOJEM 6.1.Złożoność i istota procesu projektowania i rozwoju 6.2.Nowe elementy strategiczne w projektowaniu i rozwoju STRATEGIE WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK 7.1.Planowanie wdrożenia 7.2.Zarządzanie wdrożeniem PROCESY ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO PROJEKTEM INNOWACYJNYM 8.1.Podstawowe grupy procesów 8.1.1.Procesy wykonania 8.1.2.Procesy kontroli 8.1.3.Procesy kończące realizację projektu 8.2.Zakres i system zarządzania projektem innowacyjnym 8.2.1.Zarządzanie integracją projektu 8.2.1.1.Opracowywanie planu projektu 8.2.1.2.Realizacja planu prac nad projektem 8.2.1.3.Kontrola zmian 8.2.2.Zarządzanie zakresem projektu 8.2.2.1.Inicjacja 8.2.2.2.Planowanie zakresu 8.2.2.3.Definicja zakresu 8.2.2.4.Kontrola zmiany zakresu 8.2.3.Zarządzanie czasem projektu 8.2.3.1.Definiowanie prac projektu 8.2.3.2.Określanie kolejności 8.2.3.3.Szacowanie czasu trwania działania 8.2.3.4.Opracowywanie harmonogramu 8.2.3.5.Kontrola harmonogramu 8.2.4.Zarządzanie kosztem projektu 8.2.4.1.Planowanie zasobów 8.2.4.2.Szacowanie kosztu 8.2.4.3.Alokacja kosztu 8.2.4.4.Kontrola kosztu 8.2.5.Zarządzanie jakością projektu 8.2.5.1.Planowanie jakości 8.2.5.2.Kontrola jakości 8.2.6.Zarządzanie zasobami ludzkimi 8.2.6.1.Planowanie organizacyjne 8.2.6.2.Rekrutacja personelu 8.2.6.3.Rozwój zespołu 8.2.7.Zarządzanie ryzykiem projektu 8.2.7.1.Identyfikacja ryzyka 8.2.7.2.Kwantyfikacja ryzyka 8.2.7.3.Podejmowanie działań zapobiegających ryzyku 8.2.7.4.Kontrola działań zapobiegających ryzyku METODY STOSOWANE w EWALUACJI I SELEKCJI PROJEKTÓW B & R Metody punktowe Wagi kryteriów selekcji i wartości punktów Metody kalkulacji ogólnego wyniku Ocena ryzyka Praktyczne zastosowanie Metody ekonomiczne Metody teorii podejmowania decyzji Drzewo decyzyjne Decyzje w warunkach ograniczenia Implikacje dla praktycznego zastosowania Metody ograniczonej optymalizacji Programowanie liniowe Programowanie dynamiczne Wskazania dla praktycznego zastosowania KONCEPCJE KRZYWYCH UCZENIA SIĘ I DOŚWIADCZEŃ Szacowanie inżynieryjne z dołu do góry Modele parametryczne Zagregowana predykcja redukcji kosztów Koncepcja uczenia się Krzywa uczenia się Estymacja parametrów strukturalnych krzywej uczenia się Empiryczne zastosowanie krzywych uczenia się Ograniczenia krzywych uczenia się Koncepcja doświadczenia Krzywe doświadczeń Zastosowania krzywych doświadczeń Krzywe doświadczeń a predykcja redukcji kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149475, 109892 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kontynuacja publ. aut. pt. "Transformacja firmy w nowej gospodarce : koncepcje, strategie, struktury i technologie w zarządzaniu".
Bibliogr.s. [187] - 196
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 24
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2750 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności