156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94.)
REKOMENDACJE Katarzyna Materska Przyczynek do jakości zarządzania informacją i wiedzą w bibliotece akademickiej drugiej dekady XXI wieku Ewa Głowacka Badania społecznego i ekonomicznego oddziaływania bibliotek akademickich. Obszary, projekty, metody Lidia Szczygłowska Modele oceny jakości bibliotek cyfrowych Małgorzata Kowalska Narzędzia zapewniania i oceny jakości kształcenia profesjonalistów informacji Natalia Pamuła-Cieślak Badanie jakości otwartości polskich czasopism o otwartym dostępie w kontekście nowych wytycznych Directory of Open Access Journal Agnieszka Jezierska, Andrzej Koziara Bezpieczeństwo informacji a jakość zarządzania. Normy prawne i organizacyjne dla bibliotek i firm współpracujących Małgorzata Dąbrowicz Zarządzanie jakością poprzez wzmacnianie systemu wartości w bibliotece Jacek Radwan Rola przywódcy w procesie doskonalenia jakości funkcjonowania biblioteki Edyta Strzelczyk Jakość postrzegana jako satysfakcja użytkowników. Zagadnienia metodologiczne ANALIZY Anna Łach Jakość usług bibliotecznych w planowaniu marketingowym. Wyniki analizy SWOT dla wybranych bibliotek województw: dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i opolskiego Agnieszka Adamiec, Ewa Urbanowska Najlepsze praktyki w tworzeniu stron www bibliotek wyższych uczelni niepaństwowych Zbigniew Gruszka Kryterium dostępności jako wskaźnik jakości. Model rozproszony bibliotekarstwa publicznego na przykładzie bibliotek łódzkich Katarzyna Bartosiak, Kamil Banaszewski Doskonalenie jakości usług biblioteki w obszarze kompetencji informacyjnych jej użytkowników. Wyniki badań pilotażowych przeprowadzonych wśród studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego Julita Niedźwiecka-Ambroziak Otwartość na wdrażanie nowoczesnych technologii a nowe formy zbiorów w bibliotekach Wyższych Szkół Bankowych (wyniki badań ankietowych) Maja Wojciechowska Kształtowanie jakości usług bibliotecznych poprzez wsparcie profesjonalnych organizacji bibliotekarskich. Na przykładzie IFLA Urszula Knop Jakość usług biblioteczno-informacyjnych w bibliotece akademickiej w okresie rozwoju zasobów Open Access - wybrane zagadnienia STUDIA PRZYPADKÓW Ewa Rudnicka, Katarzyna Rzempołuch-Pallasch Opis stanowiska pracy jako wyraz dbałości o jakość kadr bibliotecznych. Przykład Biblioteki Uniwersyteckiej UWM w Olsztynie Mariola Augustyniak Zintegrowany system biblioteczny jako narzędzie wspomagające zarządzanie jakością w bibliotece akademickiej. Przykład Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego Renata Borońska, Jadwiga Grabarska Wybrane problemy zarządzania książkami elektronicznymi w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Techniczno--Przyrodniczego w Bydgoszczy Mariola Nawrocka, Magdalena Wiederek System oceny pracowników w Bibliotece Głównej Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie Marzena Błach Jakość usługi wypożyczeń międzybibliotecznych w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie Urszula Kulczycka, Beata Roszkowska-Paszuk Katalog online biblioteki narzędziem komunikacji z czytelnikiem. Analiza funkcjonalności katalogu Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego w oparciu o przeprowadzone badania Sławomir Sobczyk Wpływ zmian w strukturze i przestrzeni organizacji biblioteki na jakość usług. Przykład Wypożyczalni Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie Iwona Osmulska, Dorota Janik Jakość usług bibliotecznych Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu Artur Jazdon Projakościowe zarządzanie kadrami w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu Aurelia Krzemińska, Dorota Padzik Wpływ zmian organizacji działów merytorycznych Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego na jakość ich pracy Magdalena Seta Zaspokajanie potrzeb użytkowników małej biblioteki wydziałowej w świetle badań ankietowych. Przykład Biblioteki Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wioletta Borowa-Surowiec Zarządzanie zbiorami Biblioteki NIFC w przestrzeni wirtualnej XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina wobec potrzeb użytkowników Emilia Lepkowska, Anna Szymczak Techniki motywowania dwóch pokoleń bibliotekarzy oraz ich znaczenie dla nowo czesnego zarządzania biblioteką akademicką. Przykład Biblioteki Politechniki Poznańskiej Tatiana Andrzejewska, Bożena Hakuć Wewnętrzny system zapewnienia jakości w Bibliotece Uczelnianej Politechniki Gdańskiej Sławomir Sobczyk Konfrontacja artysty z katalogiem bibliotecznym - na przykładzie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144351 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności