158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa Istota i proces komunikacji Komunikacja versus marketing Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestnikow rynku Budowanie rynków i ich odmienności Wybrane metody badania przestrzeni rynkowej Wybrane metody GFK Metody badawcze TNS IPSOS Wybrane metody Synovate Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich zastosowania Komunikacja zintegrowana Strategiczna pozycja public relations Produkt w kontekście strategii komunikatywnej Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość Reklama - przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach Ustalanie i prezentacja ceny produktu Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży Opieka nad klientem Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM. Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 84,3 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5697 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Podnik a podnikanie. Strategická komunikácia : kontexty spoločenského vývoja, premien trhu a komunikácie
Uwaga ogólna
U dołu s. tyt. logo wydaw. oryg. Vydavatel'stva Slovenskej Akadémie Vied.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 764-765. Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności