158660
No cover
Book
In basket
Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa Istota i proces komunikacji Komunikacja versus marketing Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestnikow rynku Budowanie rynków i ich odmienności Wybrane metody badania przestrzeni rynkowej Wybrane metody GFK Metody badawcze TNS IPSOS Wybrane metody Synovate Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich zastosowania Komunikacja zintegrowana Strategiczna pozycja public relations Produkt w kontekście strategii komunikatywnej Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość Reklama - przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach Ustalanie i prezentacja ceny produktu Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży Opieka nad klientem Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM. Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 84,3 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5697 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Podnik a podnikanie. Strategická komunikácia : kontexty spoločenského vývoja, premien trhu a komunikácie
General note
U dołu s. tyt. logo wydaw. oryg. Vydavatel'stva Slovenskej Akadémie Vied.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 764-765. Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności