158660
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Innowacje i wiedza Innowacje jako istotny czynnik transformacji społecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, Łukasz Makowski Uwarunkowania zmiany społecznej Przyczyny zmian społecznych Twórczy model biznesu - założenia metodologiczne - Adam Jabłoński Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - przegląd pojęć Twórczość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - istota i logika Środowisko sieciowe jako środowisko twórcze kreujące twórcze modele biznesu - wymiar strategiczny Przyjęta metodologia badań naukowych - badania longitudinalne twórczych modeli biznesu przedsiębiorstw Twórczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - założenia metodologiczne Zalecenia strategiczne i występujące ograniczenia badawcze w logice rozważań Naukowych W poszukiwaniu modelu organizacji zarządzającej innowacjami w formule „open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski Koncepcja modelu biznesowego open innovation W poszukiwaniu koncepcji zarządzania innowacjami w Polsce Grupa Azoty Puławy - koncepcja modelu zarządzania innowacjami Zarządzanie wiedzą klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjność przedsiębiorstwa - Monika Zajkowska Znaczenie wiedzy klientów dla przedsiębiorstwa Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach Formy i style Customer Knowledge Management Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management Kody kolorystyczne w architekturze jako narzędzie zarządzania w opinii pracowników - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak Kody kolorystyczne jako przedmiot badań Teoretyczne aspekty kodów kolorystycznych w architekturze Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej Wyniki badań opinii pracowników Odpowiedzialność w kontekście zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa - Dorota Jaźwińska Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa i społeczna odpowiedzialność biznesu Orientacje w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa System ekozarządzania i audytu (EMAS) - działania organizacji w Polsce Marketing i relacje Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav Ďaďo, Monika Boguszewicz-Kreft, David Régi Way of Cinema to the Advertising Road Methodology of the Research Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries Content of Cinema Advertising Wybrane aspekty zachowań nabywców w punkcie sprzedaży i ich wpływ na organizację przestrzeni w sklepie - Kamila Szymańska Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wpływające na zachowania nabywców Wybrane obszary zachowań badanych klientów w miejscu sprzedaży Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowiedź na zwyczaje konsumenckie Efektywność relacji marketingowych - Janusz Dworak Badania relacji marketingowych w małych firmach Sprzedaż akwizycyjna produktów zaspokajających podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski Akwizycja jako metoda aktywnej sprzedaży Produkty zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta Przebieg eksperymentu Klient wewnętrzny. Analiza dotychczasowych kierunków i nurtów badawczych - Bolesław Goranczewski Analiza ilościowa istniejących źródeł literaturowych. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku Analiza treści wybranych publikacji badawczych Krytyka dotychczasowego dorobku.
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 4 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5748 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziale.
Language note
Streszczenie także w języku angielskim przy rozdziale.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności