158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Innowacje i wiedza Innowacje jako istotny czynnik transformacji społecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, Łukasz Makowski Uwarunkowania zmiany społecznej Przyczyny zmian społecznych Twórczy model biznesu - założenia metodologiczne - Adam Jabłoński Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - przegląd pojęć Twórczość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - istota i logika Środowisko sieciowe jako środowisko twórcze kreujące twórcze modele biznesu - wymiar strategiczny Przyjęta metodologia badań naukowych - badania longitudinalne twórczych modeli biznesu przedsiębiorstw Twórczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - założenia metodologiczne Zalecenia strategiczne i występujące ograniczenia badawcze w logice rozważań Naukowych W poszukiwaniu modelu organizacji zarządzającej innowacjami w formule „open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski Koncepcja modelu biznesowego open innovation W poszukiwaniu koncepcji zarządzania innowacjami w Polsce Grupa Azoty Puławy - koncepcja modelu zarządzania innowacjami Zarządzanie wiedzą klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjność przedsiębiorstwa - Monika Zajkowska Znaczenie wiedzy klientów dla przedsiębiorstwa Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach Formy i style Customer Knowledge Management Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management Kody kolorystyczne w architekturze jako narzędzie zarządzania w opinii pracowników - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak Kody kolorystyczne jako przedmiot badań Teoretyczne aspekty kodów kolorystycznych w architekturze Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej Wyniki badań opinii pracowników Odpowiedzialność w kontekście zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa - Dorota Jaźwińska Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa i społeczna odpowiedzialność biznesu Orientacje w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa System ekozarządzania i audytu (EMAS) - działania organizacji w Polsce Marketing i relacje Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav Ďaďo, Monika Boguszewicz-Kreft, David Régi Way of Cinema to the Advertising Road Methodology of the Research Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries Content of Cinema Advertising Wybrane aspekty zachowań nabywców w punkcie sprzedaży i ich wpływ na organizację przestrzeni w sklepie - Kamila Szymańska Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wpływające na zachowania nabywców Wybrane obszary zachowań badanych klientów w miejscu sprzedaży Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowiedź na zwyczaje konsumenckie Efektywność relacji marketingowych - Janusz Dworak Badania relacji marketingowych w małych firmach Sprzedaż akwizycyjna produktów zaspokajających podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski Akwizycja jako metoda aktywnej sprzedaży Produkty zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta Przebieg eksperymentu Klient wewnętrzny. Analiza dotychczasowych kierunków i nurtów badawczych - Bolesław Goranczewski Analiza ilościowa istniejących źródeł literaturowych. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku Analiza treści wybranych publikacji badawczych Krytyka dotychczasowego dorobku.
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 4 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5748 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziale.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie także w języku angielskim przy rozdziale.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności