158664
Book
In basket
Zachowania konsumentów na rynku Konsument i jego zachowania rynkowe Decyzje i procesy decyzyjne konsumenta na rynku Zachowania rynkowe konsumentów a normy etyczne Zachowania rynkowe konsumentów a patologie Patologie w zachowaniach konsumentów - ujęcie normatywne Rodzaje patologii w zachowaniach konsumentów i ich charakterystyka Uwarunkowania i czynniki kształtujące rozwój patologii w zachowaniach rynkowych konsumentów Metodyczne aspekty badania patologii w zachowaniach konsumentów na rynku Źródła informacj i o patologiach w zachowaniach konsumentów na rynku Metody badań jakościowych patologii w zachowaniach konsumentów Metody badań ilościowych patologii w zachowaniach konsumentów' organizacja i metodyka badań zachowań patologicznych konsumentów na polskim rynku Zachowania patologiczne konsumentów na polskim rynku Zachowania patologiczne konsumentów -ujęcie powszechne i rynkowe Charakterystyka zachowań patologicznych konsumentów na polskim rynku Skala Występowania patologii w zachowaniach konsumentów na polskim rynku Czynniki warunkujące i różnicujące zachowania patologiczne wśród polskich konsumentów Profil konsumentów zachowujących się patologicznie na rynku Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku Postawy a zachowania patologiczne konsumentów na polskim rynku Postawy konsumentów wobec zachowań patologicznych na rynku oddziaływanie wartości na postawy konsumentów wobec patologii w zachowaniach konsumentów na rynku oddziaływanie atrybucji na reakcje i postawy wobec zachowań patologicznych konsumentów ocena zachowań patologicznych konsumentów na polskim rynku Typologia konsumentów w świetle postaw wobec zachowań patologicznych konsumentów na rynku Trójczynnikowy model zachowań patologicznych konsumentów na rynku Wpływ zachowań patologicznych konsumentów na funkcionowanie rynku i jego podmiotów Zachowania patologiczne konsumentów a reakcje społeczeństwa Polityka przedsiębiorstw względem patologii w zachowaniach konsumentów Sposoby radzenia sobie przedsiębiorstw z patologiami w zachowaniach rynkowych konsumentów Konsekwencje zachowań patologicznych konsumentów dla podmiotów gry rynkowej Mechanizmy eliminacji patologii w zachowaniach konsumentów.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 51 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145103 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5763 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony [255]-262.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności