156772
Brak okładki
Książka
W koszyku
WARTOŚĆ USŁUGI TRANSPORTOWEJ w TEORII EKONOMII Wartość usługi jako kategoria ekonomiczna - systematyka pojęć Tworzenie wartości usługi Zakres konkurowania wartością usługi w miejskim transporcie zbiorowym CZYNNIKI DETERMINUJĄCE WARTOŚĆ USŁUGI MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO Jakość usług transportu zbiorowego Ceny usług transportu zbiorowego Konkurencja Substytucja usługi Marka, reputacja i wizerunek usługodawców WSPÓŁCZESNE WZORCE RUCHLIWOŚCI KOMUNIKACYJNEJ Istota i determinanty mobilności osób Zachowania komunikacyjne współczesnego społeczeństwa NOWA KULTURA MOBILNOŚCI W MIASTACH EUROPEJSKICH W ASPEKCIE WARTOŚCI USŁUG TRANSPORTU ZBIOROWEGO Wykładnia koncepcji nowej kultury mobilności w miastach Narzędzia realizacji koncepcji nowej kultury mobilności Postęp we wdrażaniu koncepcji nowej kultury mobilności w miastach europejskich Wpływ wzorców nowej kultury mobilności na wartość usługi transportu zbiorowego OCENA WARTOŚCI USŁUGI MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO PRZEZ MIESZKAŃCÓW MIAST (BADANIA RYNKOWE W SZCZECINIE) Charakterystyka sieci miejskiego transportu zbiorowego Szczecina Założenia i uwarunkowania badań Usługi transportu zbiorowego w opinii mieszkańców miast Cechy oferty określające wartość usługi dla usługobiorców Pożądane cechy jakościowe usługi komunikacji miejskiej w opinii użytkowników transportu Konkurowanie wartością pomiędzy transportem zbiorowym i indywidualnym KONCEPCJA ZWIĘKSZANIA WARTOŚCI USŁUGI DLA PASAŻERA MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO (NA PRZYKŁADZIE SZCZECINA) Założenia metodyczne Model zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego Uwarunkowania realizacji koncepcji Efekty ekonomiczne, ekologiczne i społeczne wzrostu wartości usługi komunikacji miejskiej dla mieszkańców Szczecina
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145126 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 188-197.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja finansowana jest ze środków Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności