158722
No cover
Book
In basket
Zasób wiedzy a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Charakterystyka pojęcia wiedza Definicja Rodzaje wiedzy Gospodarczy wymiar zasobu wiedzy Znaczenie zasobu wiedzy w gospodarce industrialnej Zmiana roli zasobu wiedzy we współczesnych procesach gospodarczych - transformacja w kierunku gospodarki opartej na wiedzy Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Zasób wiedzy a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa: ujęcie statyczne oraz dynamiczne Istota dynamicznego podejścia do zasobu wiedzy w przedsiębiorstwie Dynamiczne koncepcje w obszarze wiedzy i uczenia się w przedsiębiorstwie Zarządzanie wiedzą Organizacyjne uczenie się (organizational learning) Organizacja ucząca się (learning organization) Pozostałe koncepcje w zakresie wiedzy Różnice i relacje pomiędzy poszczególnymi koncepcjami w zakresie wiedzy i uczenia się Dynamiczne koncepcje w zakresie wiedzy - ujęcie integracyjne Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie Modele i strategie zarządzania wiedzą Społeczno-kulturowe oraz organizacyjne elementy zarządzania wiedzą Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w zarządzaniu wiedzą Kompleksowe podejście do zarządzania wiedzą Procesy zarządzania wiedzą Pozyskiwanie i kreacja wiedzy Zachowywanie i rozpowszechnianie wiedzy Wykorzystywanie wiedzy Ochrona wiedzy Podsumowanie podejścia procesowego Orientacja na wiedzę a tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa Charakterystyka orientacji przedsiębiorstwa na wiedzę Modelowe ujęcie roli orientacji na wiedzę w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Orientacja na wiedzę a tworzenie międzynarodowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Proces internacjonalizacji przedsiębiorstwa Modelowe ujęcie roli orientacji na wiedzę w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Empiryczna egzemplifikacja rozważań - studia przypadku Airbus Defence and Space Euroflorist Trepko CFG Exposition
Sygnatura czytelni BMW: IX B 99 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5774 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145140 N (1 egz.)
Notes:
Inny tyt: Company's international competitive advantage
General note
Zmieniona i uzupełniona wersja anglojęzycznej publikacji.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [172]-186.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych, pracowników naukowych, a także dla praktyków biznesu.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności