158660
Book
In basket
Droga programu Czym jest programowanie? Czym jest informatyka? Języki programowania Program "Witaj, świecie!" Wyświetlanie łańcuchów znakowych Sekwencje ucieczki Formatowanie kodu Debugowanie kodu Zmienne i operatory Deklarowanie zmiennych Przypisanie Diagramy stanu Wyświetlanie zmiennych Operatory arytmetyczne Liczby zmiennoprzecinkowe Błędy zaokrągleń Operatory działające na łańcuchach znakowych Kompozycja Typy błędów Wejście i wyjście Klasa System Klasa Scanner Struktura programu Cale na centymetry Literały i stałe Formatowanie danych wyjściowych Centymetry na cale Operator modulo Łączenie wszystkiego w całość "Bug" w klasie Scanner Metody niezwracające wartości Metody matematyczne Kompozycja raz jeszcze Dodawanie nowych metod Przepływ wykonania Parametry i argumenty Wiele parametrów Diagramy stosu Czytanie dokumentacji Pisanie dokumentacji Warunki i operacje logiczne Operatory relacyjne Operatory logiczne Instrukcje warunkowe Tworzenie łańcuchów i zagnieżdżanie Zmienne flagi Instrukcja return Sprawdzanie danych wejściowych Metody rekurencyjne Rekurencyjne diagramy stosu Liczby binarne Metody zwracające wartość Wartości zwracane Pisanie metod Kompozycja metody Przeciążanie Metody typu boolean Znaczniki Javadoc Więcej rekurencji Akt wiary Jeszcze jeden przykład Pętle Instrukcja while Generowanie tablic Hermetyzacja i uogólnianie Więcej uogólniania Instrukcja for Pętla do-while Instrukcje break i continue Tablice Tworzenie tablic Dostęp do tablic Wyświetlanie tablic Kopiowanie tablic Długość tablic Przechodzenie przez tablice Liczby losowe Przechodzenie i zliczanie Budowanie histogramu Rozszerzona pętla for Łańcuchy znakowe i spółka Znaki Niezmienność łańcuchów znakowych Przechodzenie przez łańcuchy znakowe Podłańcuchy znakowe Metoda indexOf Porównywanie łańcuchów znakowych Formatowanie łańcuchów znakowych Klasy opakowujące Argumenty wiersza poleceń Obiekty Obiekty klasy Point Atrybuty Obiekty jako parametry Obiekty jako wartości zwracane Obiekty zmienne Korzystanie z aliasów Słowo kluczowe null Oczyszczanie pamięci Diagramy klas Źródła biblioteki języka Java Klasy Klasa Time Konstruktory Więcej konstruktorów Gettery i settery Wyświetlanie obiektów Metoda toString Metoda equals Dodawanie obiektów klasy Time Czyste metody i modyfikatory Tablice obiektów Obiekty klasy Card Metoda toString klasy Card Zmienne klasy Metoda compareTo Niezmienność obiektów klasy Card Tablica obiektów klasy Card Wyszukiwanie sekwencyjne Wyszukiwanie binarne Śledzenie wykonania kodu Wersja rekurencyjna Obiekty zawierające tablice Klasa Deck Tasowanie talii kart Sortowanie przez wybieranie Sortowanie przez scalanie Podtalie Scalanie talii Dodanie rekurencji Obiekty zawierające inne obiekty Talie i układy Klasa CardCollection Dziedziczenie Rozdawanie kart Klasa Player Klasa Eights Relacje pomiędzy klasami Narzędzia programistyczne Instalacja programu DrJava Panel Interactions programu DrJava Interfejs wiersza poleceń Testowanie w wierszu poleceń Uruchamianie narzędzia Checkstyle Śledzenie wykonania za pomocą debuggera Testowanie przy użyciu narzędzia JUnit Grafika 2D w Javie Tworzenie grafiki Metody graficzne Przykładowy rysunek Debugowanie Błędy czasu kompilacji Błędy czasu wykonania Błędy logiczne
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 111
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145356 N, 145618 N, 145617 N, 145357 N (4 egz.)
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 145254 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Think Java : how to think like a computer scientist, 2016
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności