158660
No cover
Book
In basket
Geneza współczesnego zainteresowania pozytywnymi relacjami interpersonalnymi w naukach o zarządzaniu Positive Organizational Scholarship Pozytywny potencjał organizacji Orientacja pozytywna organizacji wysokiej efektywności Pozytywne relacje interpersonalne w rozważaniach klasyków nauk o zarządzaniu Pozytywne relacje w zespole pracowniczym Istota i znaczenie pozytywnych relacji interpersonalnych w świetle literatury Istota pozytywnych relacji interpersonalnych w zarządzaniu: propozycja wymiarów i mierników Pozytywne relacje w zespołach pracowniczych jako element proinnowacyjnego klimatu organizacyjnego Istota proinnowacyjnego klimatu organizacyjnego Pozytywne relacje interpersonalne w organizacji a przekonania na temat tworzenia innowacji Relacje interpersonalne w zespole jako wymiar typologii zespołów pracowniczych tworzących innowacje Związek pozytywnych relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym z komunikacją wewnętrzną jako mechanizm sprzyjający innowacyjności Pozytywne relacje interpersonalne przełożony – podwładny Teoria wymiany lider – podwładny (leader – member exchange) Autentyczne przywództwo jako podstawa relacji przełożony – podwładny Istota bezpieczeństwa psychologicznego Autentyczne przywództwo, bezpieczeństwo psychologiczne i efekty uczenia się Pozytywne relacje interpersonalne pracowników a negatywne zjawiska organizacyjne Pozytywne relacje interpersonalne a organizacyjne zachowania obywatelskie Istota zachowań kontrproduktywnych pracowników Związek pozytywnych i negatywnych zachowań pracowniczych w świetle badania jednostek samorządu terytorialnego Teorie wyjaśniające współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych w organizacji Pozytywne relacje interpersonalne w relacjach międzyorganizacyjnych Rola relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce Więź interpersonalna partnerów a istota relacji międzyorganizacyjnych. Istota pozytywnych relacji interpersonalnych jako komponentu relacji międzyorganizacyjnych / Relacje interpersonalne a zaufanie i zaangażowanie partnerów biznesowych Kulturowe uwarunkowania budowania osobistych relacji w biznesie Narzędzia budowania pozytywnych relacji interpersonalnych w biznesie Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu jako wskaźnik równowagi organizacyjnej Definicja pozytywnych relacji interpersonalnych w zarządzaniu – raz jeszcze Teoria równowagi organizacyjnej Pozytywne relacje interpersonalne a wskaźniki równowagi organizacyjnej Pozytywne relacje interpersonalne a instrumenty zarządzania służące równowadze organizacyjnej.
Sygnatura czytelni BMW: IX D 23 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5799 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [226]-249.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności