156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kompetencje i satysfakcja : identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania / Agnieszka Springer. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 284 strony : ilustracje ; 23 cm.
Kompetencje pracowników Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie Definiowanie kompetencji Problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji Różnorodność kompetencji zawodowych Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji Satysfakcja z pracy Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników Satysfakcja a zachowania pracowników Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy Pomiar satysfakcji pracowniczej Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska Dopasowanie pracownika do organizacji Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań Identyfikacja skupisk kompetencyjnych Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze Wykorzystanie nowoczesnej technologii Praca indywidualna vs zespołowa Emocjonalny charakter relacji z konsumentami Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika Zróżnicowanie oczekiwań a cechy socjograficzne pracownika Znaczenie miejsca pracy dla ważności czynników kształtujących satysfakcję Determinanty satysfakcji z pracy Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy Wykorzystane miary dopasowania Ocena poziomu dopasowania pracowników Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach Stanowiska wykonawcze Stanowiska specjalistyczne Kierownicy liniowi Stanowiska zarządcze (dyrektorzy, właściciele).
Sygnatura czytelni BMW: II C 50 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5804 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [248]-271.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności