158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie marki Czy potrzebna ci marka? Kiedy marka staje się silna? Czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa? O strategii Filozoficzne podstawy racjonalności stratega/marketera Przed rozpoczęciem projektowania Intuicja strategiczna Wymagane cechy stratega Siedem grzechów strategicznych Modele strategiczne Architektura marki Kolejność projektowania marki Analiza SWOT Analiza rynku/konkurencji Rodzaje segmentacji rynku Strategu, czy wiesz, czego nie wiesz? Badania marketingowe Osobowość marki Personifikacja marki (przykład) Charakter(ek) marki Grupa docelowa Lifestyle konsumenta Prosumenci Prosument raz jeszcze Storytelling Wykorzystanie archetypów Insighty konsumenckie Osobowość grupy docelowej Zaspokajanie czy kreowanie potrzeb? Adaptacja osobowości marki USP lub ESP Wyróżniaj się lub zgiń Korelator wartości Pozycjonowanie strategiczne marki Strategie cenowe Rebranding – czy, kiedy i jak robić? Markting miejsc, czyli budowanie marki miejsca Wytyczne strategii Marki z przesłaniem – nowy etap po CSR? Zrozumieć nowe media i digital marketing Praktyczne aspekty strategii w cyfrowym świecie Sygnalizacja prawna
Sygnatura czytelni BMW: VI D 51 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5829 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla marketerów i studentów kierunków związanych z marketingiem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności