158660
Book
In basket
Wprowadzenie do projektowania usług Zrozumieć usługę Projektowanie doświadczenia usługowego klienta Usługa jako holistyczne doświadczenie Klient musi odnieść korzyść Interesariusze usługi Kontrola jakości usługi przez klienta Service design a projektowanie usług Relacja usługodawca - usługobiorca Warunki przeprowadzenia procesu w ramach service design Interdyscyplinarność zespołu projektowego Czas i zmienność w usługach/przesłanki do zmiany Usługa w kontekście czasu Oczekiwania Czas jako składowa usługi (składnik definiujący, krytyczny, podstawowy, determinujący) Zarządzanie procesami w czasie Proces badawczy Badania i audyt projektowy usługi Istota badań Cel badań Myślenie w modelu 3D Teoria przydatna w badaniach service design Obszary badań Etapy projektowania procesu badawczego w service design Lista poszukiwanych informacji (LPI) Mapa użyteczności informacji (MUI) Tabela pokrycia informacji (TPI) Podejście ilościowe i jakościowe do badań Metody i techniki badawcze Analiza „zza biurka” Jakościowy wywiad badawczy Zogniskowany wywiad grupowy Ankieta Studium przypadku Obserwacja Metoda cienia Service safari/team journey Moderowane testowanie prototypu funkcjonalnego - in- depth formative test Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym Mobilna etnografia - podejście do badań skoncentrowane na kliencie Odkrywanie autentycznych potrzeb i doświadczeń użytkowników - map a strukturalna usługi Instrumentarium Proces projektowy Innowacyjność i kreatywność Definicja i rodzaje innowacyjności oraz kreatywności Definicje kreatywności charakterystyczne dla różnych dziedzin nauki Design thinking Design thinking w kontekście zespołu Design thinking w kontekście przestrzeni Popularne w design thinking metody badań Wywiady swobodne i kontekstowe Obserwacja, nagrywanie i fotografowanie Wejście w rolę użytkownika Angażowanie interesariuszy (co-creation) Sytuacje analogiczne Próbnik/sonda kulturowa (cultural probes) Synteza Storytelling Tworzenie klastrów Macierz 2×2 Persona Ścieżka użytkownika, service blueprint oraz scenariusze Mapy i diagramy Formułowanie wyzwania projektowego Jobs-to-be-done POV (point of view) Wizualizacja How-might-we questions (HMW) Ideacja - techniki generowania nowych pomysłów Burza po cichu Przypadkowe słowo Przypadkowe zdjęcie, symbol lub przedmiot Co by zrobił? Sztuczne założenie Mapa myśli Lista cech Brainwriting Antyproblem Budowanie prototypów (prototyping) Design thinking w kontekście organizacji Mity związane z innowacjami Bariery powstawania innowacji - wnętrze organizacji Bariery adaptacji innowacji przez klientów Prawdy na tematy innowacyjnych pomysłów Zmiany w całej organizacji Organizacja ucząca się Motywowanie i wspieranie pracowników Waga humoru i zabawy Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking Aksjomaty SIT Założenia metodyki SIT FFF = funkcja jest następstwem formy Narzędzia manipulacji Proces wdrożeniowy - Polskie realia Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości Inaczej niż kiedyś, czyli szerszy i węższy kontekst Wybrane bariery wdrożeniowe service design w Polsce Strategia rozwoju Zarządzanie wiedzą Zarządzanie ludźmi Kapitał społeczny Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce Śpiesz się powoli Szyjcie na miarę i odpowiednia strategia Budujcie kapitał społeczny Przeprowadźcie analizę barier Przeprowadźcie testowy warsztat edukacyjny, z którego wyciągniecie wnioski Koniecznie wyjdźcie do ludzi Zaplanujcie role w procesie wdrożeniowym (niezależnie od struktury) Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji Warsztat pracy Narzędzia service design Mapa trendów (MT) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa informacji (MIN) - narzędzie do pracy zespołowej Karta wywiadu (KW) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta analizy wywiadów (KAW) - narzędzie do pracy zespołowej Ścieżka klienta (SK) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa interesariuszy (MI) - narzędzie do pracy zespołowej Persona (PE) - narzędzie do pracy zespołowej Moodboard (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Karta pomysłu (KP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta oceny pomysłu (KOP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Service blueprint (SB) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa wartości (MW) - narzędzie do pracy zespołowej Model biznesowy (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Prototypowanie usługi (PU) - narzędzie do pracy zespołowej Wybrane techniki prototypowania usługi Wybrane narzędzia wspierające prototypowanie usługi Test usługi (TU) - narzędzie do pracy zespołowej Kazusy - polskie firmy i instytucje Wybrane przykłady stosowania metodyki service design w polskich firmach i instytucjach Poprawa doświadczeń interesariuszy Sądu Rejonowego w Katowicach „Kopalnia zgody” - punkt mediacyjny w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód Lotnisko Ławica w Poznaniu Warsztaty kreatywne firmy Schattdecor Polska Budowanie zespołów metodą FRIS® w organizacji
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145830 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 173-[175].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności