158660
Książka
W koszyku
1.Handel detaliczny żywnością w Polsce 1.1.Istota i funkcje kanałów dystrybucji żywności 1.2.Rola i struktura handlu w Polsce 1.2.1.Handel hurtowy 1.2.2.Handel detaliczny 1.2.3.Typy handlu detalicznego 1.3.Analiza handlu detalicznego w Polsce 1.3.1.Wielkość i struktura handlu detalicznego w Polsce 1.3.2.Punkty sprzedaży detalicznej - liczba i powierzchnia sklepów 2.Tendencje rozwojowe w handlu detalicznym w Polsce 2.1.Ewolucja handlu detalicznego w Polsce 2.2.Wpływ przemian gospodarczych na handel detaliczny od 1989 roku 2.2.1.Zmiany własnościowe w handlu detalicznym 2.2.2.Zmiany organizacyjne przedsiębiorstw handlowych 2.2.3.Zmiany ilościowe w handlu detalicznym 2.2.4.Zmiany jakościowe w handlu detalicznym 2.3.Wejście Polski do Unii Europejskiej - konsekwencje dla handlu 2.4.Kierunki zmian strukturalnych w organizacji handlu detalicznego 2.4.1.Wpływ zmian zachowań konsumentów na handel detaliczny 2.4.2.Wpływ internacjonalizacji i globalizacji gospodarki na handel detaliczny 2.4.3.Procesy konsolidacyjne w handlu detalicznym 2.4.4.Rozwój nowoczesnych technologii informatycznych 2.5.Inwestycje zagraniczne w handlu 2.6.Wpływ kryzysu gospodarczego na sytuację w handlu detalicznym 2.7.Kierunki specjalizacji handlu detalicznego na rynku żywności w Polsce 2.7.1.Struktura branżowa sklepów detalicznych 2.7.2.Wyróżniki oferty asortymentowej sklepów wyspecjalizowanych 3.Wybrane instrumenty handlu detalicznego 3.1.Organizacja sprzedaży detalicznej 3.2.Lokalizacja i wizerunek placówki handlowej 3.3.Wyposażenie placówki handlowej 3.4.Merchandising - jego rola i zadania 3.5.Asortyment w placówce handlowej 3.6.Marka własna (handlowa) 3.7.Promocja sprzedaży i reklama 3.8.Strategie cenowe 4.Decyzje podejmowane w procesie zakupu produktów 4.1.Istota procesu podejmowania decyzji 4.2.Rodzaje podejmowanych decyzji 4.3.Czynniki warunkujące proces decyzyjny 5.Specyfika produktów żywnościowych 5.1.Ogólna charakterystyka produktu 5.2.Wymagania klientów wobec produktów żywnościowych 5.3.Cechy produktów żywnościowych i ich wpływ na zachowanie konsumentów 6.Zachowania konsumentów związane z zakupami żywności 6.1.Istota zachowań konsumentów 6.2.Uczestnicy procesu zakupu 6.3.Konsumenci wobec wyboru miejsca zakupu 6.4.Czynniki warunkujące wybór miejsca nabywania żywności 6.5.Czynniki warunkujące zakup żywności w placówkach handlu detalicznego 6.6.Preferencje czasowe związane z zakupami żywności 6.7.Częstotliwość dokonywania zakupów 6.8.Odpowiedzialność zakupowa w zależności od płci 7.Wybrane modele zachowania konsumenta 7.1.Model zachowania konsumenta Nicosii 7.2.Model zachowania konsumenta Horwarda-Shetha 7.3.Model zachowania konsumenta Rosaniego 7.4.Model zachowania konsumenta EBK 8.Internet jako źródło pozyskiwania informacji i miejsce dokonywania zakupów 8.1.Społeczeństwo informacyjne 8.2.Rozwój Internetu oraz handlu elektronicznego w Polsce 8.3.Relacje w handlu internetowym 8.4.Charakterystyka użytkowników Internetu i osób kupujących za jego pośrednictwem 9.Handel z wykorzystaniem mediów elektronicznych na rynku żywności w Polsce 9.1.Analiza sklepów internetowych oferujących żywność i produkty żywnościowe 9.2.Zasady funkcjonowania e-handlu żywnością 9.3.Dostępność żywności w sklepach internetowych 9.4.Wady i zalety zakupów internetowych 9.5.Formy płatności za zakupy w sieci 9.6.Sposoby ograniczania ryzyka podczas zakupu 9.7.Usługi cateringowe w Internecie 10. Idea Sprawiedliwego Handlu żywnością 10.1.Geneza powstania Sprawiedliwego Handlu 10.2.Istota Sprawiedliwego Handlu 10.3.Znaki handlowe Sprawiedliwego Handlu przeznaczone dla żywności 10.4.Korzyści dla konsumentów i producentów żywności 10.5.Dostępność produktów w Polsce
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146004 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 185-196.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności