158664
Book
In basket
Ulepszenia w edycji Python 3 (15) Trudna droga jest łatwiejsza (16) Czytanie i pisanie (16) Dbałość o szczegóły (16) Dostrzeganie różnic (16) Pytaj, pytaj i pytaj (17) Nie przeklejaj (17) Uwagi na temat ćwiczeń i wytrwałości (17) Ćwiczenie 0. Konfiguracja (20) macOS (20) macOS. Co powinieneś zobaczyć (21) Windows (21) Windows. Co powinieneś zobaczyć (22) Linux (23) Linux. Co powinieneś zobaczyć (23) Szukanie informacji w internecie (24) Ostrzeżenia dla początkujących (24) Alternatywne edytory tekstów (25) Ćwiczenie 1. Dobry pierwszy program (28) Ćwiczenie 2. Komentarze i znaki kratki (34) Ćwiczenie 3. Liczby i działania algebraiczne (36) Ćwiczenie 4. Zmienne i nazwy (40) Ćwiczenie 6. Łańcuchy znaków i tekst (46) Ćwiczenie 7. Więcej drukowania (50) Ćwiczenie 8. Drukowanie, drukowanie (52) Ćwiczenie 9. Drukowanie, drukowanie, drukowanie (54) Ćwiczenie 10. Co to było? (56) Ćwiczenie 11. Zadawanie pytań (60) Ćwiczenie 12. Wyświetlanie podpowiedzi dla użytkownika (62) Ćwiczenie 13. Parametry, rozpakowywanie i zmienne (64) Ćwiczenie 14. Znak zachęty i przekazywanie zmiennej (68) Ćwiczenie 15. Czytanie z plików (72) Ćwiczenie 16. Czytanie i zapisywanie plików (76) Ćwiczenie 17. Więcej plików (80) Ćwiczenie 18. Nazwy, zmienne, kod i funkcje (84) Ćwiczenie 19. Funkcje i zmienne (88) Ćwiczenie 20. Funkcje i pliki (92) Ćwiczenie 21. Funkcje mogą coś zwracać (96) Ćwiczenie 22. Czego nauczyłeś się do tej pory? (100) Ćwiczenie 23. Łańcuchy znaków, bajty i kodowanie znaków (102) Wstępne badanie kodu (102) Przełączniki, konwencje i rodzaje kodowania (104) Analizujemy dane wyjściowe (106) Analizujemy kod (106) Bawimy się kodowaniem (109) Popsuj kod (109) Ćwiczenie 24. Więcej praktyki (110) Co powinieneś zobaczyć (111) Zrób to sam (111) Typowe pytania (111) Ćwiczenie 25. Jeszcze więcej praktyki (112) Ćwiczenie 26. Gratulacje, rozwiąż test! (116) Ćwiczenie 27. Zapamiętywanie logiki (118) Wyrażenie logiczne (119) Tablice prawdy (119) Typowe pytania (120) Ćwiczenie 28. Ćwiczymy logikę boolowską (122) Ćwiczenie 29. Co, jeśli... (126) Ćwiczenie 30. Else oraz if (128) Ćwiczenie 31. Podejmowanie decyzji (130) Ćwiczenie 32. Pętle i listy (134) Ćwiczenie 33. Pętle while (138) Ćwiczenie 34. Uzyskiwanie dostępu do elementów list (142) Ćwiczenie 35. Gałęzie i funkcje (144) Ćwiczenie 36. Projektowanie i debugowanie (148) Ćwiczenie 37. Przegląd symboli (150) Słowa kluczowe (150) Typy danych (151) Sekwencje ucieczki (152) Formatowanie łańcuchów znaków w starym stylu (152) Operatory (153) Czytanie kodu (154) Zrób to sam (155) Typowe pytania (155) Ćwiczenie 38. Operacje na listach (156) Co mogą robić listy (158) Kiedy używać list (159) Ćwiczenie 39. Słowniki, piękne słowniki (162) Przykład słownika (163) Co powinieneś zobaczyć (164) Co mogą robić słowniki (165) Ćwiczenie 40. Moduły, klasy i obiekty (168) Moduły są jak słowniki (168) Klasy są jak moduły (169) Obiekty są jak import (170) Różne sposoby pobierania elementów (171) Pierwszy przykład klasy (172) Ćwiczenie 41. Uczymy się mówić obiektowo (174) Ćwiczymy słówka (174) Ćwiczymy zdania (174) Ćwiczenie łączone (175) Test z czytania (175) Tłumaczenie ze zdań na kod (177) Poczytaj jeszcze więcej kodu (178) Ćwiczenie 42. Jest, ma, obiekty i klasy (180) Jak to wygląda w kodzie (181) Na temat class Nazwa(object) (183) Ćwiczenie 43. Podstawowa analiza obiektowa i projekt (186) Analiza prostego silnika gry (187) Opisz lub rozrysuj problem (187) Wyodrębnij kluczowe pojęcia i zbadaj je (188) Utwórz hierarchię klas i mapę obiektów dla koncepcji (188) Zakoduj klasy i napisz test, aby je uruchomić (189) Powtórz i udoskonal (191) Z góry do dołu i z dołu do góry (191) Kod gry Goci z planety Percal 25 (192) Co powinieneś zobaczyć (198) Ćwiczenie 44. Porównanie dziedziczenia i kompozycji (200) Co to jest dziedziczenie (200) Dziedziczenie domyślne (201) Bezpośrednie nadpisanie (202) Zmiana zachowania przed lub po (202) Połączenie wszystkich trzech sposobów (203) Dlaczego super() (205) Używanie super() z __init__ (205) Kompozycja (205) Kiedy używać dziedziczenia, a kiedy kompozycji (207) Ćwiczenie 45. Tworzysz grę (210) Ocenianie napisanej gry (210) Styl funkcji (211) Styl klas (211) Styl kodu (212) Dobre komentarze (212) Oceń swoją grę (213) Ćwiczenie 46. Szkielet projektu (214) Konfiguracja w systemach macOS i Linux (214) Konfiguracja w systemie Windows 10 (215) Tworzenie szkieletu katalogu projektów (217) Ostateczna struktura katalogów (218) Testowanie konfiguracji (219) Używanie szkieletu (220) Wymagany quiz (220) Typowe pytania (220) Ćwiczenie 47. Zautomatyzowane testowanie (222) Pisanie przypadku testowego (222) Wytyczne testowania (224) Ćwiczenie 48. Zaawansowane wprowadzanie danych przez użytkownika (226) Nasz leksykon gry (226) Rozkładanie zdań na części (227) Krotki leksykonu (227) Skanowanie danych wejściowych (227) Wyjątki i liczby (227) Wyzwanie "najpierw przygotuj testy" (228) Ćwiczenie 49. Tworzenie zdań (232) Dopasowywanie i podglądanie (232) Gramatyka zdania (233) Słowo o wyjątkach (233) Kod parsera (233) Zabawa z parserem (236) Ćwiczenie 50. Twoja pierwsza strona internetowa (238) Instalowanie frameworku flask (238) Tworzenie prostego projektu "Witaj, świecie" (238) Co się tutaj dzieje (240) Naprawianie błędów (240) Tworzenie podstawowych szablonów (241) Ćwiczenie 51. Pobieranie danych wejściowych z przeglądarki (246) Jak działa sieć (246) Jak działają formularze (248) Tworzenie formularzy HTML (249) Tworzenie szablonu układu (251) Pisanie zautomatyzowanych testów dla formularzy (252) Zrób to sam (254) Popsuj kod (254) Ćwiczenie 52. Początek Twojej gry internetowej (256) Refaktoryzacja gry z ćwiczenia 43. (256) Tworzenie silnika (261) Następne kroki (266) Jak uczyć się dowolnego języka programowania (267) Przyspieszony kurs wiersza poleceń (272) Wprowadzenie: zamknij się i zacznij używać powłoki (272) Będziesz musiał zapamiętywać rzeczy (273) Konfiguracja (274) Zadanie (274) Ścieżki, foldery, katalogi (pwd) (277) Tworzenie katalogu (mkdir) (279) Zmienianie katalogu (cd) (281) Listowanie katalogu (ls) (285) Zadanie (285) Czego się nauczyłeś (287) Zadanie dodatkowe (288) Usuwanie katalogu (rmdir) (288) Poruszanie się po katalogach (pushd, popd) (290) Tworzenie pustych plików (touch/New-Item) (293) Kopiowanie pliku (cp) (294) Przenoszenie pliku (mv) (297) Przeglądanie pliku (less/more) (299) Strumieniowanie pliku (cat) (300) Usuwanie pliku (rm) (301) Wyjście z terminala (exit) (303) Następne kroki z wierszem poleceń (304) Zasoby dla uniksowej powłoki bash (304)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 96
Media files:
Availability:
Biblioteka WEAiI
All copies are currently on loan: sygn. 145992 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Learn Python 3 the Hard Way : A Very Simple Introduction to the Terrifyingly Beautiful World of Computers and Code
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności