158660
No cover
Book
In basket
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
1. Jakość obsługi klienta w branży logistycznej 1.1. Obsługa klienta 1.2. Specyfika logistycznej obsługi klienta 2. Metoda Servqual 2.1. Podstawy metody 2.2. Analiza metodą Servqual 2.3. Przykład wykorzystania metody Servqual do badania jakości usługi logistycznej 3. Indeks satysfakcji klienta CSI 3.1. Metoda CSI 3.2. Zastosowanie metody CSI do badania satysfakcji klientów z usługi logistycznej 4. Metoda FMEA 4.1. Geneza i istota FMEA 4.2. Podstawowe rodzaje FMEA 4.3. Etapy przeprowadzania analizy FMEA 4.4. Przykład wykorzystania metody FMEA 5. Wybrane metody analizy profilu popytu 5.1. Metody logistyczne zarządzania zapasami 5.2. Zasada Pareta 5.3. Metoda ABC 5.4. Metoda XYZ 5.5. Metoda ABC/XYZ 5.6. Praktyczne wykorzystanie analiz ABC, XYZ i ABC/XYZ 6. Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady 6.1. Systemy ewidencji kosztów logistyki 6.2. Rozliczanie kosztów wydziałowych i rachunek decyzyjny kosztów logistyki 6.3. Rozliczanie kosztów produkcji pomocniczej 6.4. Koszty zarządzania zapasami i analiza progu rentowności 6.5. Amortyzacja
Sygnatura czytelni BMW: VI I 229
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145995 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności