158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
1. Jakość obsługi klienta w branży logistycznej 1.1. Obsługa klienta 1.2. Specyfika logistycznej obsługi klienta 2. Metoda Servqual 2.1. Podstawy metody 2.2. Analiza metodą Servqual 2.3. Przykład wykorzystania metody Servqual do badania jakości usługi logistycznej 3. Indeks satysfakcji klienta CSI 3.1. Metoda CSI 3.2. Zastosowanie metody CSI do badania satysfakcji klientów z usługi logistycznej 4. Metoda FMEA 4.1. Geneza i istota FMEA 4.2. Podstawowe rodzaje FMEA 4.3. Etapy przeprowadzania analizy FMEA 4.4. Przykład wykorzystania metody FMEA 5. Wybrane metody analizy profilu popytu 5.1. Metody logistyczne zarządzania zapasami 5.2. Zasada Pareta 5.3. Metoda ABC 5.4. Metoda XYZ 5.5. Metoda ABC/XYZ 5.6. Praktyczne wykorzystanie analiz ABC, XYZ i ABC/XYZ 6. Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady 6.1. Systemy ewidencji kosztów logistyki 6.2. Rozliczanie kosztów wydziałowych i rachunek decyzyjny kosztów logistyki 6.3. Rozliczanie kosztów produkcji pomocniczej 6.4. Koszty zarządzania zapasami i analiza progu rentowności 6.5. Amortyzacja
Sygnatura czytelni BMW: VI I 229
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145995 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności