158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model kompetencji współczesnego lobbysty / Joanna Dzieńdziora. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018. - 385 stron : ilustracje ; 24 cm.
Lobbing w perspektywie teoretycznej Lobbing jako zjawisko społeczne Geneza i specyfika zjawiska lobbingu Pojęcie lobbingu w świetlę wybranych interpretacji nauk społecznych Strategie, metody i formy lobbingu Podstawy ekonomiczne, prawne i etyczne lobbingu Miejsce lobbingu w naukach ekonomicznych Lobbing w procesie stanowienia prawa Lobbing z perspektywy etycznej Lobbing jako problem badawczy w naukach o zarządzaniu Ewolucja problemu badawczego lobbingu w naukach o zarządzaniu Zakres teoretycznych rozważań i badań empirycznych lobbingu Kompetencje zawodowe jako podstawa formułowania profilu kompetencji lobbysty Koncepcje kompetencji zawodowych w naukach o zarządzaniu Pojęcie i cechy kompetencji zawodowych Klasyfikacja kompetencji zawodowych Składowe kompetencji zawodowych Identyfikacja i opis kompetencji zawodowych. Lobbysta jako podmiot w analizie kompetencji Zakres pojęcia ,,lobbysta'' w ujęciu interdyscyplinarnym Lobbysta z perspektywy zawodu Ocena ryzyka zawodowego lobbysty Podmioty i aktywność zawodowa działalności lobbingowej w wybranych krajach Podmioty wykonujące działalność lobbingową w Polsce Aktywność zawodowa działalności lobbingowej w Polsce w latach 2006-2016 Benchmarki lobbingu w wybranych krajach Teoretyczne i metodyczne podstawy budowy modelu kompetencyjnego współczesnego lobbysty Modele i ich znaczenie w procesie rozwiązywania problemów naukowych Interpretacja kategorii model Klasyfikacja modeli stosowanych w naukach o zarządzaniu Modele kompetencji w świetle dotychczasowych badań i analiz Wskazanie metodyczne formułowania i budowy modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Koncepcja modelowania kompetencji Konstruowanie modelu kompetencji współczesnego lobbysty Zastosowanie modelu Krowledge, Skills and Attitudes w procesie budowy modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Zarys modelu kompetencji Knowledge, Skills and Attitudes (KSA) Identyfikacja i prezentacja kompetencji lobbysty w świetle dotychczasowych badań. Prezentacja modelu teoretycznego kompetencji lobbysty Analiza kompetencji współczesnego lobbysty w świetle badań empirycznych .. Podstawy metodyczne procesu badawczego opis stosowanych metod badawczych Charakterystyka próby badawczej Charakterystyka zawodu lobbysty w opinii badanych lobbystów Cechy charakterystyczne i specyfika zawodu lobbysty Percepcja i kształtowanie wizerunku zawodu lobbysty Znaczenie wartości dla zawodu lobbysty ldentyfikacja rzeczywistych kompetencji współczesnego lobbysty Rzeczywiste kompetencje współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów Rzeczywiste kompetencje współczesnego lobbysty w opinii organizacji Korzystających z usług zawodowych lobbystów Analiza porównawcza rzeczywistych kompetencji współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów oraz badanych organizacji Konceptualizacja i operacjonalizacja modelu Kompetencji współczesnego lobbysty Identyfikacja oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty i ich wykorzystywanie w procesie modelowania oczekiwane kompetencje współczesnego lobbysty w opinii badanych lobbystów Oczekiwane kompetencje współczesnego lobbysty w opinii organizacji Korzystających z usług zawodowych lobbystów ocena ekspercka oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty Analiza porównawcza oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty w opinii badanych grup respondentów Analiza porównawcza rzeczywistych i oczekiwanych kompetencji współczesnego lobbysty Model praktyczny kompetencji współczesnego lobbysty jako uogólnienie badań empirycznych Model intencjonalny kompetencji współczesnego lobbysty i warunki jego implementacji do praktyki Model intencjonalny kompetencji współczesnego lobbysty Luka kompetencyjna i jej redukcja jako podstawa budowy modelu Intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty opis modelu intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty Determinanty wdrażania modelu intencjonalnego kompetencji współczesnego lobbysty do praktyki Profesjonalizacja kompetencji współczesnego lobbysty Instytucjonalizacja kompetencji współczesnego lobbysty
Sygnatura czytelni BMW: XII A 67 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5864 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [311]-327.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności