158660
No cover
Book
In basket
Adriana Bajorek Wizerunek przedsiębiorstwa jako pracodawcy w kontekście oczekiwań przedstawicieli pokolenia Y na rynku turystycznym Dawid Brudek Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w turystyce w kontekście zachowań konsumentów Klaudia Dębakowska Niezwykłe miejsca noclegowe w Polsce i na świecie Jagoda Dorosz Wybrane formy turystyki nietypowej Jakub Głowacz Kierunki wyjazdów uczniów w ramach wycieczek integracyjnych. Studium przypadku Ewelina Gwardiak, Eugenia Panfiluk Parki rozrywki jako innowacyjny produkt rozwoju turystyki Ewa Iwaniuk Eugenia Panfiluk Analiza systemów innowacji w turystyce uzdrowiskowej Mariusz Kaczor Współczesny przewodnik turystyczny jako źródło informacji o miejscu docelowym podróży Piotr Karczewski Markowe produkty turystyczne szansą rozwoju Pojezierza Wałeckiego Łukasz Kaźmierkiewicz Narzędzia marketingu mix w działalności lokalnych touroperatorów na rynku krakowskim Jagoda Kolecka Świadomość ekologiczna jako jeden z głównych czynników determinujących decyzje turystów Szczepan Kościółek Postrzegany standard różnych form usług noclegowych na podstawie internetowych ocen Magdalena Kugiejko, Artur żyto Wybrane atrakcje geoturystyczne Kazachstanu Monika Kurzeja Zachowania turystyczne seniorów na krajowym rynku turystycznym oliwia Kwaśkiewicz Motywy i bariery uprawiania turystyki aktywnej wśród studentów pierwszego roku pierwszego stopnia studiów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach Gabriela Mady Slow tourism jako wyraz realizacji założeń zrównoważonej konsumpcji turystycznej Sebastian Miler Wybrane atrakcje turystyczne Dolnego Śląska w opinii turystów Paulina Obrzut System motywowania pracowników w branży turystycznej Beata Paliś Projekt w turystyce jako narzędzie konkurencyjności miast Martin PLACEK' Gabriela Telega Jakość obozów młodzieżowych w opinii uczestników _ studium przypadku obozów w Pokrzywnej Klaudia RussekMotywacje uczestników skłaniające do czarnej turystyki Martyna RutkaRola współpracy na poziomie lokalnym w tworzeniu produktu turystycznego na przykładzie miasta Przemyśl Anna Sarzyńska Kategoria widoku obowiązkowego na przykładzie turystycznych atrakcji Krakowa w świetle badań jakościowych Agata Spławska Możliwości i wyzwania rozwoju enoturystyki w województwie małopolskim z perspektywy podażowej Kajetan Suchecki Prosument na szlaku kulturowym na przykładzie Szlaku św. Jakuba Adrian Urbańczyk Technologie informacyjno-komunikacyjne w promocji miast i regionów (na przykładzie Nowej Zelandii) Katarzyna Wieczorek Wykorzystanie potencjału obiektów przemysłowych na potrzeby turystyki w Polsce na przykładzie szlaku zabytków techniki w województwie śląskim) Mieczysław Zaczyk Regionalne produkty spożywcze Emilii-Romanii jako czynnik zwiększający ruch turystyczny w świetle danych statystycznych Julita Izabela Zaprucka Perspektywy turystyki muzealnej w Jeleniej Górze w obliczu zmieniających się oczekiwań odwiedzających. Studium przypadku - Muzeum Miejskie Dom Gerharta Hauptmanna
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 152
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8174 (1 egz.)
Notes:
General note
Zbiór arykułów wygłoszonych podczas III Studencko-Doktoranckiego Sympozjum Turystycznego, Nowy Sącz, 19-21 kwietnia 2018 r.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy artykułach.
Funding information note
Publikacja zrealizowana przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego w ramach konkursu ofert z turystyki pn. "Małopolska Gościnna"
Language note
Streszczenia angielskie przy artykułach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności