158660
Book
In basket
Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 / Bartosz W. Warzocha. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XXXV, [1], 1112 strony : ilustracje ; 25 cm.
Poznajemy wxWidgets 3 Biblioteka Przygotowanie projektu Pierwsze okno Obsługa zdarzeń Zanim przejdziemy dalej Część II Zdobywamy obszar klienta Wisielec, czyli podstawowe kontrolki i techniki wxWidgets Własny edytor C++, czyli bardziej zaawansowane kontrolki i techniki wxWidgets Level completed, czyli co jeszcze w trawie piszczy? Część III Potęga dialogu Standardowe okna i funkcje dialogowe oraz inne techniki interakcji z użytkownikiem Walidacja danych wejściowych Aplikacja Bibliotekarz i realizacja własnych okien dialogowych Część IV Zaawansowane programowanie wxWidgets Tajemnice pracy z ciągami znaków w wxWidgets, czyli klasa wxString i nie tylko Data i czas w wxWidgets Krótka opowieść o przydatnych szablonach i pseudoszablonach wxWidgets Praca z plikami i systemem plików w wxWidgets Krótki przegląd niektórych zaawansowanych kontrolek GUI Tworzenie własnych generycznych kontrolek GUI Techniki i modele realizacji GUI aplikacji Drukowanie w wxWidgets od kuchni Krótki rozdział o technikach przechowywania konfiguracji programu wxWidgets i programowanie współbieżne wxWidgets i konsola Co jest grane? O logach w wxWidgets Nie tylko po polsku, czyli internacjonalizacja aplikacji Programowanie sieciowe z wxWidgets wxWidgets i nowoczesny OpenGL Zagadnienia programowania bazodanowego z wxWidgets 3+ Bonus na koniec, czyli jak wykonać ekran startowy Dodatek A Krótki leksykon standardowych elementów GUI wxWidgets Dodatek B Niektóre ważniejsze rozszerzenia wxWidgets Dodatek C Licencje
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146298 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności