158660
No cover
Book
In basket
Katarzyna Bocusz, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ promocji na sukces przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Avon Szymon CHMiEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Znaczenie reklamy i promocji w Internecie Weronika FlLAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Innowacje w opakowalnictwie w przemyśle spożywczym Gabriela CAJDA, Hanna HALL, Wykorzystanie instrumentów Damian GĘBAROWSKl marketingowych w budowaniu strategii banków Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Reklama internetowa jako nieodłączny element promocji firmy Szymon CRATKoWsKl, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Tworzenie własnej marki przy użyciu storytelling Maciej HoP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Wpływ źle prowadzonego emarkeringu na dalsze losy produktu na przykładzie marki Tiger Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Zarządzanie logistyczno-marketingowe we współczesnym przedsiębiorstwie Katarzyna KlEŁBALSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Analiza budżetu gospodarstw domowych w Polsce Michał KUANKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Branding internetowy, czyli budowanie pozytywnego wizerunku marki w Internecie Michał KLIMCZYK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Strategia marki jako źródlo konkurenryjności przedsiębiorstwa Alicja KORZENloWSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Zastosowanie technologii RFID w transporcie lądowym.. Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKi Wykorzystanie portalu społecznościowego Instagram w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Ryzyko związane z rotacją pracowników w przedsiębiorstwie Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian CĘBAROWSKi Marketing wirusowy w Internecie Łukasz MlĘKlSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Znaczenie interakcji w działaniach promoryjnych z wykorzystaniem social media Kamil MIŁEK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKi Kody QR jako sposób rozpowszechniania informacji w marketingu Anna PANEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Trendy marketingowe w rozwoju opakowań Aleksandra PAŻDzloR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Wykorzystanie social media w e-marketingu Karolina PMYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKl Treści wizualne _ Czyli jak działa wideo marketing Bartosz ROZMUND, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Ekologiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw . Jakub RYCKo, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Manager w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKl Email-marketing w dobie marketingu internetowego Jakub STAWAM, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKl Metody oddziaływania na klientów indywidualnych na rynku usług bankowych w Polsce Martyna SZCZEPANlK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKI Public Relations w budowaniu i zarządzaniu nowoczesną organizacją Magdalena ŚlusarczyK, Hanna HALL, Damian CĘBAROWSKl Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwię Nina ZAKMEWSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Rola opakowania w kulturach świata
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 545,1
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 146490 E N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności