158660
Książka
W koszyku
(Onepress)
Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6) Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9) Kiedy to wszystko się zaczęło? (9) Staruszek czy nie? (10) Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16) Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19) Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21) Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25) Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26) Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51) Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53) Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54) Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60) Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66) Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70) Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74) Higiena bazy danych (76) Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78) Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81) Opracowujemy szablon wiadomości (83) Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93) Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135) Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135) Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154) Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156) Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161) Dostarczalność (163) Aspekty, które ułatwiają start (164) Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166) Rozdział 7. Marketing automation (173) Nie istnieje jeden "marketing automation" (173) Główny mit związany z marketing automation (175) Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177) Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178) Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181) Czym jest cold mailing? (181) Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182) Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183) Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184) 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186) Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146437 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności