158660
Książka
W koszyku
Narodowe organizacje turystyczne w systemach organizacji i promocji turystyki w wybranych krajach Narodowe organizacje turystyczne (NTO) oraz narodowe administracje turystyczne (NTA) jako podmioty współtworzące system organizacji turystyki na szczeblu krajowym Prawne, organizacyjne oraz ekonomiczne aspekty funkcjonowania narodowych organizacji turystycznych Modele funkcjonowania NTO w kontekście ich umiejscowienia w systemach organizacji i promocji turystyki w wybranych krajach Wybrane aspekty zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu kraju Marka i branding w literaturze przedmiotu Obszar recepcji turystycznej (ORT) jako produkt w koncepcji marketingu Terytorialnego Koncepcja marki i brandingu obszaru recepcji turystycznej (ORT) Wizerunek marki jako istotny element brandingu ORT Koncepcja badania skuteczności działań podejmowanych przez badane NTO w procesie zarządzania marką ORT na szczeblu krajowym Pojęcie skuteczności jako miary sprawnego działania Metodyka badań skuteczności działań podejmowanych przez NTO w ramach procesu zarządzania turystyczną marką kraju Hierarchia działań podejmowanych przez NTO w ramach procesu zarządzania marką krajowego ORT według oceny ich skuteczności Skuteczność działań podejmowanych przez badane NTO w ramach procesu zarządzania marką ORT na szczeblu krajowym w kontekście ich związków statystycznych z przyjętymi miernikami Działania badanych NTO a średniookresowe tempo zmian liczby przyjazdów turystycznych w krajach, które reprezentują w latach 2005-2015 Działania badanych NTO a średniookresowe tempo zmian wielkości wpływów z eksportu turystycznego w krajach, które reprezentują w latach 2005-2015 Działania badanych NTO a średniookresowe tempo zmian udziału wpływów z eksportu turystycznego w PKB reprezentowanych krajów w latach 2005-2015 Działania badanych NTO a średnia liczba osób obserwujących oficjalny profil (fanpage) danej NTO na Facebooku Hierarchia skuteczności działań podejmowanych przez badane NTO w procesie zarządzania marką ORT na szczeblu krajowym Kierunki działań podejmowanych przez NTO na rzecz podniesienia poziomu skuteczności procesu zarządzania marką ORT na szczeblu krajowym Potencjalny wpływ działań podejmowanych przez badane NTO w procesie zarządzania marką krajowego ORT na poziom przyjętych mierników oceny ich skuteczności - ujęcie modelowe 281 Koncepcja organizacji i zakresu działalności NTO w świetle proponowanych zmian w funkcjonowaniu DMO 289 Model brandingu inteligentnego ORT jako przykład rozwiązania zwiększającego skuteczność działań NTO podejmowanych w ramach procesu zarządzania marką destynacji Liczba przyjazdów turystycznych w krajach reprezentowanych przez analizowane NTO w latach 2005-2015 Wpływy z eksportu turystycznego w krajach reprezentowanych przez analizowane NTO w latach 2005-2015 (w mln USD) Udział wpływów z eksportu turystycznego w PKB krajów reprezentowanych przez analizowane NTO w latach 2005-2015 (w %) Social media wykorzystywane przez analizowane NTO (stan na dzień 31.12.2015 r.) Wielkość PKB w krajach reprezentowanych przez analizowane NTO w latach 2005-2015 (w cenach stałych z 2005 r. liczonych w USD) Główne źródła finansowania analizowanych NTO w latach 2010-2015 Wielkość budżetów promocyjnych analizowanych NTO w latach 2005-2015 (w mln USD)
Sygnatura czytelni BWF: XII E 103
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8202 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej błędny numer ISBN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 319-341.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności