158660
No cover
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
1.1.Definicja reklamy 1.2.Rodzaje i formy reklam 1.3.Cele reklamy 1.4.Funkcje reklamy 1.5.Język reklamy 1.6.Etyka w reklamie Potrzeby psychiczne człowieka 2.1.Definicja pojęcia "potrzeba psychiczna" 2.2.Potrzeby psychicznego dorosłego człowieka 2.3.Potrzeby psychiczne młodzieży i dzieci Osobowość klienta a reklama 3.1.Definicja pojęcia "osobowość nabywcy" 3.2.Typy klientów Emocje składnikiem przekazu reklamowego 4.1.Definicja emocji Oddziaływanie reklamy na klienta 5.1.Wpływ reklamy na dorosłych 5.2.Wpływ reklamy na młodzież 5.3.Wpływ reklamy na dzieci Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie 6.1.Materiał, metody i sposoby badań 6.2.Analiza wybranych reklam 6.2.1.Reklamy środków czystości i sprzętu gospodarstwa domowego 6.2.2.Reklamy artykułów spożywczych i używek 6.2.3.Reklamy kosmetyków 6.2.4.Reklamy samochodów 6.2.5.Reklamy leków 6.2.6.Reklamy usług 6.2.7.Reklamy książek, dzienników i czasopism
Sygnatura czytelni BMW: VI U 282
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 146760 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [103]-105.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności